شناسهٔ خبر: 38262388 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال در جهان

سرمربی جدید منچسترسیتی چه کسی خواهد بود؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال تاتنهام و سرمربی فعلی تیم فوتبال لسترسیتی گزینه های جانشینی پپ گواردیولا در باشگاه منچسترسیتی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، بعد از این که اتحادیه فوتبال اروپا( یوفا)، باشگاه فوتبال منچسترسیتی را به علت نقض قانون های بازي جوانمردانه مالی یوفا از حضور در دو دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محروم کرد، شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه پپ گواردیولا (Pep Guardiola) با این وضعیت در پایان فصل جاری این تیم انگلیسی را ترک و راهی باشگاه یوونتوس خواهد شد، این در حالیست که او هنوز یک فصل دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد.

نشریه« تلگراف» انگلیس، اینک خبر می دهد، گواردیولا تا قبل از پایان فصل جاری شرایط موجود در منچسترسیتی را بعد از نتیجه اعتراض این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزش( CAS) بررسی خواهد کرد، این در حالی است که مدیران باشگاه فوتبال منچسترسیتی هم مائوریسیو پوچتینو، سرمربی قبلی تاتنهام و برندان راجرز، سرمربی کنونی تیم فوتبال لسترسیتی را بعنوان گزینه های جانشینی پپ گواردیولا در نظر دارند تا در صورت جدایی این سرمربی اسپانیایی، یکی از آنها را بعنوان سرمربی جدید منچستر سیتی انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، مسوولان باشگاه منچسترسیتی روز قبل( شنبه) با کادر فنی و بازیکنان این تیم نشستی اضطراري در خصوص اتفاق اخیر و محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده اند. منچسترسیتی ۱۰ روز زمان دارد تا تقاضا فرجام خواهی حکم صادره از سوی یوفا را به دادگاه CAS تسلیم کند که نتیجه آن میتواند نقش مهمی در ماندن یا جدایی پپ از باشگاه منچسترسیتی ایفا کند.

عدم حضور سیتیزن ها در دو فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برای این باشگاه انگلیسی گران تمام خواهد شد و در کنار احتمال از دست دادن ستاره هایش، رقمی در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون پوند درامد بابت حق پخش تلویزیونی و سایر درآمدهای تجاری از دست خواهد داد.

گواردیولای ۴۹ ساله که از سال ۲۰۱۶ هدایت منچسترسیتی را برعهده دارد، تا به حال با این تیم دو قهرمانی در لیگ جزیره ، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس ، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس (EFL Cup) و دو قهرمانی در جام خیریه انگلیس کسب کرده است.

نظر شما