شناسهٔ خبر: 38259932 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمید ابراهیمی: «کمان ابرو» را به صحنه خواهم برد/درباره تئاتر فجر نقد زیاد دارم

حمید ابراهیمی،‌کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از آماده سازی متنی برای اجرای نمایش با عنوان «کمان ابرو» خبر داد و گفت:‌در صورت پیدا کردن حامی مالی این نمایش را سال آتی به صحنه خواهم برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، «حمید ابراهیمی»، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سال جاری نمایش «پشت دیوار عمارت» را به صحنه تماشاخانه سرو برد و پس از آن هم نمایش را در جشنواره تئاتر فجر اجرا کرد.

ابراهیمی درباره اجراهای جشنواره تئاتر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت:‌ما هم نمایشمان را در فجر امسال به صحنه بردیم نمی‌خواهم درباره‌اش زیاد صحبت کنم اما فقط این را بگویم که درباره جشنواره از نوع انتخاب آثار تا نحوه داوری و جوایز، رئیس و دبیر جشنواره همه بحث و نقد دارم اما ترجیح می دهم سکوت کنم.

وی درباره نمایش جدیدی که متن آن را نگاشته است، گفت: دنبال حامی مالی برای این کار هستم متأسفانه یک سالی می‌شود که از سوی دولت بدهی‌های ما پرداخت نشده و الان هم نمی‌توان اثری را بدون اسپانسر به صحنه برد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه «کمان ابرو» در نوع خود کار خاصی می‌شودف گفت: نمایشنامه درباره سه زن است که دنبال یک مرد می‌گردند، در واقع اوضاع آشفته‌ای که پشت درب‌ها دشمن کمین کرده و مسائل دیگر.

وی در پایان یادآور شد:‌ در صورت پیدا کردن حامی نمایش را نیمه اول سال به صحنه خواهم برد.

انتهای پیام/

 

نظر شما