شناسهٔ خبر: 38257769 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسعود کیمیایی «سه‌شنبه‌های لعنتی» را افتتاح می‌کند/اجرای «کلوچه دارچینی» برای هنرمندان

آئین افتتاح نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» با حضور مسعود کیمیایی امروز، 27بهمن ماه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، آئین افتتاح نمایش«سه‌شنبه‌های لعنتی» توسط مسعود کیمیایی انجام خواهد شد. طراحی پوستر نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» برعهده مهدی دوایی است.

نمایش«سه شنبه‌های لعنتی» روایت فروپاشی یک خانواده محترم را به تصویر می‌کشد. تازه‌ترین تولید گروه تئاتر «خرداد» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی، تهیه‌کنندگی محسن زارع اشکذری و سرمایه گذاری آوینا کاویانی است.

در نمایش«سه‌شنبه‌های لعنتی» به ترتیب حروف الفبا، محسن افشار، مانلی حسین پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری و نسرین نکیسا به‌عنوان گروه بازیگران به روی صحنه خواهند رفت.

نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» بهمن و اسفند ۹۸ ساعت ۱۹:۴۵ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود و تماشاگران محترم می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش  و حضور در آئین افتتاح آن به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه فرمایند.

*تخفیف ویژه دانشجویی «کاش یلدای کوتاهی باشد»

تمامی رشته‌های دانشجویی از تخفیف ویژه‌ای برای دیدن اجرای «کاش یلدای کوتاهی باشد» به کارگرانی امیر عباسی بهره مند هستند.

نمایش «کاش یلدای کوتاهی باشد» داستان چند دوست که دور هم در شب یلدا گردهم آمده‌اند و شرایط برای آنها طوری رقم می خورد که در نظرشان پیش نمی‌رود. در این اثر عرفان حقیقت، کیمیا کرمعلی، حامد آرامی، نازنین دیده ور، طاهر رجبی، مریم پایمرد، مرجان دانشور و امیر عباسی ایفای نقش می‌کنند.  

همچنین شیوا سترگی نور و صدا، سامان شمس تهیه کننده و دستیار کارگردان، سعید آرین مجد طراح صحنه و لباس، مسعود قاسمی و شهاب رضایی طراح و ساخت تیزر و نوید کشوری  عکاسی و طراح پوستراین اثر را برعهده دارد.               

گفتنی است تمامی دانشجویان می توانند با مراجعه به گیشه تماشاخانه مهرگان و یا سایت تیوال تا ٣ اسفند ساعت 21  از تخفیف ویژه ای برای نمایش «کاش یلدای کوتاهی باشد» در سالن شماره 2 بهره مند شوند.

*«کلوچه دارچینی» برای هنرمندان روی صحنه می‌رود

نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی شنبه 10 اسفند میزبان هنرمندان خواهد بود.
این نمایش که نوشته دیوید وود است و سید حسین فدایی حسین آن را به فارسی برگردانده است ، با طراحی ، کارگردانی و اشعار مریم کاظمی در سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (خیابان وزرا) روی صحنه است و روز شنبه 10 اسفند ماه میزبان هنرمندان می‌شود. 

در نمایش «کلوچه دارچینی» ماجراهای جذاب ساکنان یک آشپزخانه و کوکوی ساعت را در شبی خاص که یک کلوچه دارچینی پخته می شود به تماشا می‌نشینیم. کلوچه دارچینی برای نجات کوکوی ساعت به دیدار کیسه چای تنها می‌رود و با همراهی دوستانش آقای نمک و خانوم فلفل با موش می‌جنگد تا این که...
کلوچه دارچینی که با استقبال بی نظیر مخاطبان و خانواده ها همراه شده هر روز غیر از شنبه ها در ساعت 19 و صبح ها ویژه مدارس و مهدهای کودک اجرا می شود.

در این نمایش سیدجواد زیتونی، مریم کاظمی، هومن رهنمون، پریسا فلاح‌زاده، حسام کلانتری، مهراد زمانی، نازنین صفا، عرفان میدانلو، هایده حسین‌زاده، فاطمه خدابنده‌لو ، سمیه بیگی، شادی کارآیین، زهرا روشن‌ضمیر، نرگس صفامنش، فربد تجویدی و مهدی رمضان‌زاده ایفای نقش می کنند.

تعدادی از هنرجویان بازیگری آموزشگاه تئاتر مستقل(پنجمک) نیز در نقش پرده‌ها که جانبخشی شده‌اند و یلدا فرهبد در نقش میان پرده در این نمایش حضور دارند. طراحی‌صحنه این نمایش را رضا مهدی‌زاده انجام داده و آهنگسازی را فرید نوایی ، طراحی‌لباس را زهرا بداغ‌آبادی، طراحی ‌وساخت‌عروسک را سهیلا باجلان ، طراحی پوستر را پریسا فلاح زاده و طراحی‌گریم را افسانه قلی‌زاده  برعهده دارند. 

شماره 09371756644 برای هماهنگی حضور در اجرای ویژه هنرمندان اعلام شده و رزرو صندلی میهمانان صرفا از طریق این شماره انجام می پذیرد.

*ساعت اجرای نمایش «عجیب‌السلطنه» تغییر کرد / رونمایی از پوستر جدید

ساعت اجرای نمایش «عجیب‌السلطنه» به کارگردانی بهنود محمدی‌پور و نویسندگی علی بهروزنسب که از ۱۶ بهمن در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفته،‌ در هفته جاری تغییر کرد. همچنین هم‌زمان با دور جدید اجرا، از دومین پوستر این نمایش رونمایی شد.

نمایش کمدی «عجیب‌السلطنه» از روز یکشنبه ۲۷ بهمن ساعت ۲۰.۱۵ روی صحنه می‌رود.

فهیمه معین، مهیار احمدی، علی امیرخلیلی، پدرام محمدی، یاسمن حسینی، سوزان صفانیا، مجید اقبالی، امیر رئیسیان و نیلوفر مهاریان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/ajibosaltaneh یا تماشاخانه سنگلج به نشانی پایین‌تر از میدان حسن‌آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما