شناسهٔ خبر: 38241674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاراته وان امارات| کاپیتان پورشیب فینالیست شد/ خدابخشی به رده‌بندی رسید

در ادامه روز دوم مسابقات کاراته وان امارات، ذبیح‌الله پورشیب با برتری مقابل رقبای خود فینالیست شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم از دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان 2020 از صبح امروز (شنبه) در دبی امارات آغاز شد و در رقابت‌های وزن 84- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب با برتری مقابل مهدی خدابخشی در دیدار نیمه‌نهایی، فینالیست شد.

پورشیب در رقابت‌های امروز، ابتدا پس از تساوی صفر-صفر مقابل فردی والرا از ونزوئلا، در هانتی(رای داوران) به برتری رسید و در ادامه با نتیجه 2 بر یک از سد فرج از عربستان گذشت. او در دور سوم نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل ایگور چیخمارف از قزاقستان در هانتی(رای داوران) از سد حریف خود عبور کرد تا به دیدار نیمه‌نهایی برسد.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر 2 مقابل مهدی خدابخشی دیگر نماینده کشورمان به برتری دست یافت و فینالیست شد. پورشیب برای کسب نشان طلا، فردا(یکشنبه) به مصاف دانیار یولداشف از قزاقستان می‌رود.

خدابخشی نیز در رقابت‌های این وزن، ابتدا با نتیجه 4 بر صفر مقابل ویلیام دیانتته از بلژیک پیروز شد و در ادامه با نتیجه 5 بر یک آنتون ایساکو از بلاروس را شکست داد. او در دور سوم نیز یک بر صفر مقابل کنجی گریلون از فرانسه پیروز شد و در دور چهارم با نتیجه 5 بر 4 مارتینا میشله از ایتالیا را شکست داد.

نماینده کاراته ایران با شکست در دیدار نیمه‌نهایی مقابل پورشیب، فردا برای کسب نشان برنز به روی تاتامی خواهد رفت.

در همین وزن کیوان بابان دیگر نماینده کشورمان نیز در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 مغلوب آیخان مامایف از آذربایجان شد و از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این نیز شیما آل‌سعدی به دیدار نهایی راه یافته بود و سارا بهمنیار، مهسا افسانه و بهمن عسگری نیز به دیدار رده‌بندی رسیده بودند.

کاراته وان امارات با حضور 571 کاراته‌کا از 85 کشور جهان از روز جمعه 25 بهمن‌ماه به مدت سه روز در  دبی امارات برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

نظر شما