شناسهٔ خبر: 38239746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بصیری: برخی رسانه‌ها مطالبه‌گری را با سیاه‌نمایی اشتباه گرفته‌اند/ تقویت روحیه امید، راهبرد اصلی رسانه‌ها

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه برخی از رسانه ها خط مطالبه‌گری را با سیاه‌نمایی اشتباه گرفته‌اند، گفت: ما ملتی هستیم که به گوش بزرگ‌ترین ابرقدرت جهان در عین‌الاسد سیلی زدیم اما در داخل رسانه ها به جای رساندن پیام پیروزی به دنبال پرداختن به شکست‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، مسعود بصیری صبح امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ابوذر استان مازندران اظهار داشت: امروز خبر مهم در بسیاری از رسانه ها خبر بد است اما یک خبر مهمترین خبر عالم است و همه ما مرگ را تجربه می کنیم و میمیریم اما باید تلاش کنیم به شهادت برسیم و امیدبخشی و امیددادن وظیفه اصحاب رسانه است.

وی افزود: خاک مازندران خاک قهرمان پروری است و رسانه باید امید را در بین مردم رواج بدهد پیش از آنکه مشکلات را ببینیم باید به دنبال خبر خوب باشیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با همه  فشارها و ایستادگی در برابر تمام مشکلات ایستاده است و برخی از رسانه ها خط مطالبه‌گری را با سیاه‌نمایی اشتباه گرفتند ولی باید به دنبال توانمندسازی باشیم و برای ما پیروزی است زمانی که ایستادگی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مهمترین وظیفه رسانه ها را امیددادن و سرپا نگه داشتن مردم دانست و گفت: در آمریکا 50 میلیون نفر نگران وعده غذایی بعدی خود هستند.

وی تصریح کرد: ما ملتی هستیم که به گوش بزرگ‌ترین ابرقدرت جهان در عین‌الاسد سیلی زدیم اما در داخل رسانه ها به جای رساندن پیام پیروزی به دنبال پرداختن به شکست‌ها هستند اما باید با قلم رسا به بیان درست پیام انقلاب برسانیم.

حسین محمدرضایی جانشین سپاه کربلا در این مراسم طی سخنانی گفت: هر روز دفاع مقدس یک حماسه بود و مردم بارها و بارها در کنار هم بودند و با اتحاد بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشتند.

وی مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را حماسه مردمی برشمرد و اظهار کرد: مردم در 22 بهمن ماه نیز با حضور پرشور خود و دوشادوش هم حماسه دیگری را خلق کردند و نمونه‌های آن در دنیا کم نظیر است و مردم با وجود مشکلات اقتصادی، گلایه و  شکایاتی دارند اما نشان دادن حساب انقلاب از مسؤولان ناکارآمد جدا کردند و مردم با حضور خودشان نشان دادند انقلاب اسلامی را دوست دارند.

جانشین سپاه کربلا با بیان اینکه شاخصه‌های انقلاب باید بیان شود، تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب را نباید همیشه با خط‌کش مادی سنجیده  شود، درست است مشکلات اقتصادی وجود دارد اما دستاوردهای آن بسیار ارزشمند است که باید برای حفظ آن تلاش شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با حضور مردم هر روز درخشان‌تر و موفق‌تر از همیشه به پیش می‌رود، اضافه کرد: حماسه‌سازی باید تداوم یابد و همچنان با ایجاد حماسه‌های بزرگ و شرکت در انتخابات برگ زرینی را ثبت کنند واهمیت حضور مردم را باید اصحاب رسانه تبیین کنند و سرنوشت چهارساله با حضور مردم و انتخاب درست حل می‌شود.

محمدرضایی با اشاره به اینکه مردم حق دارند در انتخابات حضور یابند، خاطر نشان کرد: دشمنان دم از عدم حضور در انتخابات می‌زنند که عدم حضور موجب تسلط دشمنان در همه حوزه‌ها می‌شود و وظیفه من این است که تسلط دشمن را از وی بگیرم.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ابوذر استان مازندران صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار و در این مراسم از خانواده شهدای رسانه شهرستان چالوس با اهدای لوح تجلیل شده است.

 در این مراسم از خانواده شهید درخشیده و خانواده شهید جهاندار با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

محمدرضا بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، زارع مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران، محمدرضایی جانشین سپاه کربلای مازندران حضور داشتند.

انتهای پیام/و

نظر شما