شناسهٔ خبر: 38249734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخشش خبرنگاران خبرگزاری فارس مازندران در جشنواره ابوذر

زری طاهری و صاحب نجفی خبرنگاران خبرگزاری فارس در مازندران در نخستین جشنواره مردمی ابوذر در بخش تیتر و خبر حائز رتبه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، اولین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز به همت بسیج رسانه استان و به میزبانی شهرستان چالوس برگزار شد، سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان چالوس گفت: امروز رسانه نقش مهم و پررنگی در زندگی و عرصه روشنگری دارد، رسانه نباید از دشمن غافل شود و در این راستا نباید از هیچ امری در شناسایی فریب‌های دشمنان و معدوم کردن آن فروگذار باشد و همچنین باید فضای توام با آرامش و مهربانی در جامعه ایجاد کند.

سپس عبدالمهدی حق شناس مسؤول بسیج رسانه استان مازندران نیز در همین خصوص اذعان داشت: با توجه به تسریع روند دشمنی اسکتبار جهانی با کشور عزیزمان نقش بسزایی برای رسانه ها قائل شده و از اینکه رسانه بسیج در خط مقدم جبهه قرار گرفته ابراز خرسندی کرده است.

همچنین سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا استان مازندران ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در سرمای شدید ۲۲ بهمن ماه در خصوص انتخابات پیش روی اسفند ماه بیان داشت: انتخابات، همانند شب قدر ارزشمند و سرنوشت‌ساز است و این وظیفه رسانه‌ها است که مردم را در خصوص انتخابی اصلح و شایسته و پیشرفت جامعه خود آگاه سازند.

مسعود بصیری مسؤول بسیج رسانه کشور نیز خاطر نشان کرد: رسانه وظیفه بسیار جدی در پراکنده کردن امید بین مردم دارد و رسانه ها باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را جلوه دهند تا  در این بحبوحه تخریب و عناد با ایران اسلامی، چهره واقعی انقلابمان نشان داده شود و رسانه‌های معاند نتوانند درباره انقلاب اسلامی سیاه‌نمایی کنند.

در این جشنواره از افرادی که آثار آنان حائز رتبه‌های برتر رسانه‌ای شد و همچنین خانواده دو شهید رسانه شهرستان چالوس، داود درخشیده و ابن یامین جهاندار نیز تقدیر شد.

در این جشنواره ۳۱۶ عکس، ۳۱۶ گزارش، ۲۳ کلیپ، ۳۰ مستند و یک موشن گرافی ارائه شده بود که ۵ داور این آثار را در مشهد و تهران ارزیابی کردند.

به گزارش فارس، از بین ۷۳۷ اثر ارسالی به جشنواره ابوذر،  در قسمت برگزیدگان از خبرگزاری فارس مازندران زری طاهری پرکوهی موفق به کسب رتبه برتر در بخش تیتر، و صاحب نجفی موفق به کسب رتبه دوم در بخش خبر شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

نظر شما