شناسهٔ خبر: 37880376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه تبریز:

ترور سردار سلیمانی برای آمریکا گران تمام خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: ترور سردار سلیمانی موجب برپایی تظاهرات و راهپیمایی مردم آمریکا علیه ترامپ شد و او را با استیضاح به چالش کشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی در تبریز اظهار داشت: اخلاص آن شهید بزرگوار باعث شد، حدود 25 میلیون نفر در شهرهای مختلف ایران و عراق در تشییع پیکر آن سردار دلاور شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی اهل هیچ یک از جریان‌های سیاسی نبود و فقط پیرو ولایت بود و خود را سرباز ولایت می دانست.

وی با بیان این‌که دشمن با شهادت سردار سلیمانی گرفتار شد گفت: ترور سردار سلیمانی موجب برپایی تظاهرات و راهپیمایی مردم آمریکا علیه ترامپ شد و او را با استیضاح به چالش کشاند.

امام جمعه تبریز با اشاره به فداکاری‌های بزرگ سردار سلیمانی برای ایران اسلامی و کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی کسی بود که با کمک و یاری جوانان ایرانی از حریم اهل بیت دفاع کرد و نگذاشت داعش به مرزهای کشورمان نفوذ کند.

وی تاکید کرد: دشمن با ترور سردار سلیمانی نه تنها نتوانست شهید سلیمانی را از یادها ببرد، بلکه وی بیشتر از زمان حیان خود به دنیا معرفی و عظمت وی برای جهانیان نمایان تر شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: دشمن فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی دیگر سپاهی تحت عنوان سپاه قدس نخواهیم داشت غافل از اینکه سردار قاآنی که همان سردار سلیمانی دیگر است این مسیر را ادامه خواهد داد.

وی همدلی، وحدت و اتحاد را نیاز مبرم کشور در آستانه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفند دانست و افزود: انشالله مردم در 22 بهمن امسال هم نشان خواهند داد با وجود مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی همچنان پشتیبان نظام هستند.

پایان پیام/ 533

نظر شما