شناسهٔ خبر: 37871930 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخلاص، رمز موفقیت سردار شهید قاسم سلیمانی

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اخلاص را مهمترین رمز موفقیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی در شرکت موتوژن تبریز گفت: اخلاص آن شهید بزرگوار باعث شد حدود ۲۵ میلیون نفر در شهر‌های مختلف ایران و عراق در تشییع جنازه وی شرکت کنند.

او افزود: سردار شهید سلیمانی اهل هیچ یک از جریان‌های سیاسی نبود و فقط پیرو ولایت بود و خود را سرباز ولایت می‌دانست.

او با بیان اینکه دشمن با شهادت سردار سلیمانی گرفتار شد گفت: ترور سردار سلیمانی موجب برپایی تظاهرات و راهپیمایی مردم آمریکا علیه ترامپ شد و او را با استیضاح به چالش کشاند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به فداکاری‌های بزرگ سردار سلیمانی برای ایران اسلامی و کشور‌های منطقه خاطرنشان کرد: وی کسی بود که با کمک و یاری جوانان ایرانی از حریم اهل بیت دفاع کرد و نگذاشت داعش به مرز‌های کشورمان نفوذ کند.

او تاکید کرد: دشمن با ترور سردار سلیمانی نه تنها نتوانست شهید سلیمانی را از یاد‌ها ببرد بلکه وی بیشتر از زمان حیان خود به دنیا معرفی و عظمت وی برای جهانیان نمایان‌تر شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی دیگر سپاهی تحت عنوان سپاه قدس نخواهیم داشت غافل از اینکه سردار قاآنی که همان سردار سلیمانی دیگر است این مسیر را ادامه خواهد داد.

اوهمدلی، وحدت و اتحاد را نیاز مبرم کشور در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند دانست و افزود: انشالله مردم در ۲۲ بهمن امسال هم نشان خواهند داد با وجود مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی همچنان پشتیبان نظام هستند.

در پایان این مراسم، کارخانه الکتروموتور‌های فوق سنگین شرکت موتوژن تبریز به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما