شناسهٔ خبر: 37870802 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه های دهه فجر صداوسیمای سمنان اعلام شد

مدیرکل صدا و سیمای استان سمنان با بیان اینکه برنامه های متعددی از صدا و سیما برای دهه فجر اماده شده است گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی های انجام شده بیش از ۶۰ درصد مردم استان سمنان شبکه استانی را دنبال می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های متعدد و متنوعی امسال نیز همچون سال‌ها و ادوار گذشته به مناسبت ایام الله دهه فجر و همچنین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تدارک دیده است.

وی با اشاره به فعالیت شبکه استانی سمنان در چهار حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی عنوان کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن ماه به صورت همزمان با مرکز استان؛ برای نخستین بار به صورت پخش زنده در سه شهرستان شاهرود، دامغان و گرمسار انجام می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان سمنان از دیگر برنامه‌های این سازمان را پوشش خبری ویژه برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه و دستگاه‌های مختلف اجرایی این استان عنوان کرد.

حجت الاسلام توکلیان بیان کرد: تهیه موشن گرافیک در 100 قسمت با محوریت 22 بهمن، پیروزی انقلاب و فجر نور، تهیه و تنظیم چهار مورد نماهنگ سرودهای انقلابی از شبکه استانی سمنان، انتشار پادکست در فضای مجازی، پویش مردمی بهمن تماشایی، تهیه و تولید 10 برنامه متنوع ویژه انقلاب اسلامی در شبکه استانی سمنان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های است که سازمان صدا و سیمای مرکز استان سمنان به مناسبت ایام الله دهه فجر آنها را طرح‌ریزی کرده است.

وی پخش فیلم های سینمایی و مستندهای تولیدی و سریال 13 قسمتی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های این سازمان در طول دهه فجر برشمرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان سمنان با اشاره به رسالت این سازمان در ترویج اندیشه‌های اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین و بزرگترین حادثه قرن در جهان است و باید مبانی و آرمان انقلابی در جامعه از طریق مختلف ترویج یابد.

حجت الاسلام توکلیان در مورد برنامه ریزی‌های انجام شده است سازمان ویژه انتخابات پیش رو گفت: برنامه‌ای با عنوان «پرسمان هفته»، انتشار موشن گرافی، تهیه برنامه دوربین مخفی انتخابات و تریبون آزاد در مصلی‌های نماز جمعه با عنوان انتخابات و نحوه انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا از سوی این سازمان ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی اجرا می‌شود.

وی همچنین گفت: برنامههای شبکه استانی و شبکه‌های یک تا 6 سیمای کشور در 93 درصد از مناطق جمعیتی استان سمنان قابل دریافت است.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما