شناسهٔ خبر: 37862954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای ۲۷۷۹ برنامه در دهه فجر توسط سپاه خراسان‌جنوبی

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: طی ایام‌الله دهه فجر دو هزار و ۷۷۹ عنوان برنامه در سه سطح استانی، شهرستانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی صبح امروز در نشست چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه خود می‌داند به‌عنوان یک نهاد مردمی برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: طی ایام‌الله دهه فجر دو هزار و ۷۷۹ عنوان برنامه در سه سطح استانی، شهرستانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.   

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی آماده‌سازی رده‌های مقاومت برای استقبال از ایام دهه فجر، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، اجرای سرودهای انقلابی و برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری سلسله نشست‌های علمی و فرهنگی با تبیین نظریه انقلابی، برگزاری همایش‌ها و یادواره‌های شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به نقاط محروم استان و همایش نقش زنان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تداوم آن با محوریت بسیج زنان را از برنامه‌های پیش‌بینی شده ذکر کرد.  

اسماعیلی عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه، اعزام سخنرانان انقلابی به مدارس، بحث‌های بصیرتی و روشنگری در پایگاه‌های مقاومت، برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی، ثبت‌نام نمادین مبارزه با آمریکا با شعار «من سردار سلیمانی‌ام» و  «انتقام می‌گیریم» و امضای طومار  را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده مطرح کرد.

انتهای پیام/69039/ج

نظر شما