شناسهٔ خبر: 37871680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول خبر داد:

برگزاری ۲۷۷۹ برنامه توسط پایگاه‌های بسیج و سپاه در خراسان جنوبی

زهرا حمیدی

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ۲۷۷۹ عنوان برنامه در سه سطح استانی، شهرستانی و پایگاه مقاومت بسیج در این ایام در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ صفرعلی اسماعیلی، امروز دوشنبه ۷ بهمن، در نشست خبری اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی، هواداران ویژه خود را در سراسر جهان پیدا کرده و در بسیاری از کشورها، هسته‌های مقاومت و انسان‌های آزادی‌خواه به استقبال انقلاب شتافته‌اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی راه خود را در پیش گرفته است و در مقابل، جبهه استکبار در بسیاری از کشورهای عالم، وضعیت تاریکی را پیش روی خود احساس می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، اعزام‌ سخنرانان انقلابی به مدارس، حضور در مراسم ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور در ۱۲ بهمن و برگزاری سلسله نشست‌های علمی و فرهنگی با هدف تبیین نظریه مقاومت در ۱۴ بهمن‌ از جمله برنامه‌های این ایام است.

به گزارش ایسنا، اسماعیلی اظهار کرد: در مراسم راهپیمایی امسال، تمامی اقشار مختلف مردم با شعار "من هم قاسم سلیمانی هستم و انتقام می‌گیریم" شرکت خواهند کرد و در طول این مراسم طوماری در این خصوص امضاء خواهد شد.

وی افزود: برپایی نشست‌های روشنگری و بصیرتی در سطح استان، برگزاری مراسم چهلم سردار شهید سلیمانی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، همکاری در اجرای بانگ تکبیر به شکل محوری در برخی مساجد و اجرای سرودها و تئاترهای انقلابی، از دیگر برنامه‌هاست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: عطرافشانی گلزار شهدای استان و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش‌ها و یادواره‌های شهدا در سطوح دانش‌آموزی و سایر اقشار، اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم، برگزاری همایش نقش زنان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تداوم آن، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

انتهای پیام

نظر شما