شناسهٔ خبر: 37850316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سولسشر : از اخراج نمی ترسم

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما‎‏، به نقل از پایگاه اینترنتی گل؛ اولگونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید با وجود افزایش فشار‌ها علیه خود، از برکناری هراسی ندارد.
بی ثباتی منچستریونایتد در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ این تیم را در شرایط بدی قرار داده است. در حالی که آخرین روز‌های پنجره نقل و انتقالات زمستانی در حال سپری شدن است، سولسشر می‌گوید نباید خریدی نسنجیده و با عجله انجام داد.
وی خاطر نشان کرد: ”من ندیدم که عده زیادی از بازیکنانم خود را پنهان کنند و تلاش کنند پنهان شوند. بازیکنان زیادی هستند که خواستار موفقیت این تیم هستند. در پشت صحنه گفتگو‌های صریح و شفافی داریم، اما قرار نیست بازیکنان را در فضای عمومی شدیدا سرزنش کنیم. منطق این را می‌گوید که اگر من انگشت اتهام را به سمت شما نشانه بگیرم، انگشت‌های بیشتری به سمت من نشانه گرفته خواهد شد“.
سرمربی نروژی شیاطین سرخ اضافه کرد: ”یکی از کلیدی‌ترین نکات برای من این است که باید هوشمندانه هزینه کنیم. از زمان رفتن سر الکس فرگوسن طی پنج، شش سال گذشته پول زیادی هزینه کرده‌ایم و حالا من باید همراه با باشگاه اطمینان حاصل کنم که در جای درستی هزینه می‌کنیم“.
سولسشر ادامه داد: ”در جلسه‌ای که داشتیم، همه ما یعنی هم من و هم باشگاه به توافق رسیدیم که روال کار باید تغییر کند. اینطور نیست که بدون رضایت من فقط دستوری صادر شده باشد، بلکه ما هنگام امضای قرارداد روی این موارد توافق کردیم. از این نظر، ترس این را ندارم که شغل خودم را از دست بدهم. من فقط به تلاش خود ادامه می‌دهم. البته که باید نتیجه گرفت، اما اگر بدانم بازیکنی برای باشگاه مناسب نیست، پول زیادی برای به خدمت گیری او هزینه نخواهم کرد. این که گاهی در آینه به خودت نگاه کنی و دیگران را سرزنش نکنی یک مهارت است. برخی از ما دیگران را سرزنش می‌کنیم و عده‌ای دیگر خود را بهتر از دیگران می‌دانند. من به ساختاری که در مدت زمان حضور من در اینجا در پشت صحنه بنا شده است، اعتماد دارم“.
سولسشر در این مدت با جدایی بازیکنانی مانند الکسیس سانچس، روملو لوکاکو، کریس اسمالینگ و اشلی یانگ موافقت کرد و از تصمیمات خود پشیمان نیست.
وی در پایان در این خصوص گفت: ”به این فکر نکرده‌ام که کاش آن‌ها را نگه می‌داشتم. عده‌ای از آن‌هایی که رفتند، با ساز و کاری که می‌خواهیم در اینجا ایجاد کنیم سازگاری نداشتند. به همین سبب بازیکنانی را حفظ کردیم که به خاطر باشگاه همه تلاش خود را می‌کنند. همه بازیکنان چنین کاری نمی‌کردند“.

نظر شما