شناسهٔ خبر: 37839030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سولسشر: ترسی از برکناری ندارم؛ نظری به من تحمیل نمی‌شود؛ هنگام عقد قرارداد توافق کردیم روال کاری منچستریونایتد پس از چند سال ناکامی باید تغییر کند

میلاد وفادار

سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید حاضر نیست به هر قیمتی بازیکنانی را به خدمت بگیرد که همچون سالیان گذشته ناکارآمد باشند. او می‌گوید آن‌هایی هم که رفتند، با ساز و کار باشگاه همخوانی نداشتند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اوله گونار سولسشر با وجود افزایش فشارها روی خودش، از برکناری نمی‌ترسد.

به گزارش سایت گل، بی ثباتی منچستریونایتد در فصل 20-2019 آن‌ها را در وضعیت بدی قرار داده است. در حالی که به واپسین روزهای پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌رسیم، سولسشر تاکید دارد که نباید خریدی نسنجیده و با عجله داشت.

شاهد این نبودم که عده زیادی از بازیکنانم خودشان را پنهان کنند و تلاش کنند مخفی شوند. می‌توانم بازیکنان زیادی را ببینم که خواستار موفقیت این تیم هستند. در پشت صحنه مکالمات صریح و شفافی داریم ولی قرار نیست بازیکنان را در فضای عمومی بشوریم و روی طناب پهن کنیم. منطق این را می‌گوید که اگر من انگشت اتهام را به سمت شما نشانه بگیرم، انگشت‌های بیشتری به سمت من نشانه گرفته خواهد شد. یکی از کلیدی‌ترین نکات برای من این است که باید هوشمندانه هزینه کنیم. از زمان رفتن سر الکس (فرگوسن) طی پنج-شش سال گذشته پول زیادی هزینه کرده‌ایم و حالا من باید همراه با باشگاه اطمینان حاصل کنم که در جای درستی هزینه می‌کنیم. در جلسه‌ای که داشتیم، همه ما یعنی هم من و هم باشگاه به توافق رسیدیم که روال کار باید تغییر کند. این طور نیست که بدون رضایت من فقط دستوری صادر شده باشد، بلکه ما هنگام امضای قرارداد روی این موارد توافق کردیم. از این نظر، ترس این را ندارم که شغل خودم را از دست بدهم و فقط به تلاش ادامه می‌دهم. البته که باید نتیجه گرفت ولی اگر بدانم بازیکنی برای باشگاه مناسب نیست، پول زیادی برای به خدمت گیری او هزینه نخواهم کرد. این که گاهی در آینه به خودت نگاه کنی و دیگران را سرزنش نکنی یک مهارت است. برخی از ما دیگران را سرزنش می‌کنیم و عده‌ای دیگر خودشان را بهتر از بقیه می‌دانند. به ساختاری که در مدت زمان حضور من در اینجا در پشت صحنه بنا شده است، اعتماد دارم.

سولسشر در این مدت با جدایی بازیکنانی مثل الکسیس سانچز، روملو لوکاکو، کریس اسمالینگ و اشلی یانگ موافقت کرد و از تصمیمات خود پشیمان نیست.

به این فکر نکرده‌ام که «اوه، کاش آن‌ها را نگه می‌داشتم.» عده‌ای از آن‌هایی که رفتند، با ساز و کاری که می‌خواهیم در اینجا برقرار کنیم همخوانی نداشتند. به همین خاطر بازیکنانی را نگه داشتیم که به خاطر باشگاه به آب و آتش می‌زنند. همه چنین کاری نمی‌کردند. 

نظر شما