شناسهٔ خبر: 37829976 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار شرفی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شناسایی و دستگیری عوامل اغتشاشات آبان همچنان ادامه دارد

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به اینکه عده‌ای از آشوبگران اغتشاشات آبان دستگیر شدند و روند دستگیری‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: آشوبگرانی که به اموال عمومی خسارت زدند و باعث شدند امنیت فردی و عمومی دچار خدشه شود، دستگیر خواهند شد.

صاحب‌خبر -

سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص دستگیری کسانی که در اغتشاشات آبان به اموال عمومی، بانک‌ها و فروشگاه‌ها خسارت وارد کردند و امنیت مردم را به خطر انداختند، اظهار داشت: کسانی که بخواهند به اموال عمومی، امنیت و آرامش شهروندان خسارتی وارد کنند، برابر قوانین حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران مجرم شناخته می‌شوند و هر جا شناسایی شوند، حتما دستگیر خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر یک عده آشوبگر اقدام به تخریب اموال عمومی کردند، گفت: در این اغتشاشات به عده‌ای ستم شد؛ کسانی که با سختی یک زندگی برای خود فراهم کرده بودند و در آرامش زندگی می‌کردند، آشوبگران امنیت و آرامش آ‌ن‌ها را برهم زدند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه عده‌ای از آشوبگران اغتشاشات آبان دستگیر شدند و روند دستگیری‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: آشوبگرانی که به اموال عمومی خسارت زدند و باعث شدند امنیت فردی و عمومی دچار خدشه شود، دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما