شناسهٔ خبر: 37783519 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به مناطق سیل زده

دانشجویان پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به مناطق سیل زده جنوب کشور اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: اعزام دانشجویان با هدف کمک به مردم سیل زده و ساخت و تعمیر منازل تخریب شده و انجام امور آموزشی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

او  با بیان اینکه اردو‌های جهادی یادگار ارزنده امام خمینی (ره) است افزود: اردو‌های جهادی و سازندگی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود می‌تواند برای رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین دانشجویان جوان بسیار موثر باشد.

نقدی با اشاره به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب نسبت به خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده، بیان کرد: بخش‌های مختلف دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در قالب یک قرارگاه جهادی حضور در مناطق سیل‌زده را رسالتی برای خود دانستیم.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: بعد از سیل اخیر در برخی استان‌های کشور و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر گسترش و ترویج اردو‌های جهادی و عدم فراموشی سیل‌زدگان، جمعی از دانشجویان این دانشگاه به همت قرارگاه جهادی شهید چمران پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در جبهه خدمت به سیل‌زدگان و محرومان شرکت کردند.

نقدی در خصوص اعزام جهادگران به مناطق سیل زده جنوب کشور بیان کرد: اعزام دانشجویان با هدف کمک به مردم سیل زده و ساخت و تعمیر منازل تخریب شده و انجام امور آموزشی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

نظر شما