شناسهٔ خبر: 37789433 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد

۵۰ دانشجوی بسیجی و جهادگر سمنانی به مناطق سیل‌زده جنوب کشور اعزام شدند

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان از اعزام دانشجویان پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی این دانشگاه به مناطق سیل زده جنوب کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

نقدی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اقدامات این دانشگاه برای کمک به مناطق سیل زده گفت: اعزام دانشجویان با هدف کمک به مردم سیل زده، ساخت و تعمیر منازل ویران شده و انجام امور آموزشی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

نقدی با بیان اینکه اردو‌های جهادی یادگار ارزنده امام خمینی (ره) است، عنوان کرد: اردو‌های جهادی و سازندگی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود می‌تواند برای رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین دانشجویان جوان بسیار موثر باشد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان با اشاره به تأکیدات رهبری نسبت به خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده گفت: بخش‌های مختلف دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در قالب یک قرارگاه جهادی حضور در مناطق سیل‌زده را رسالتی برای خود دانستیم.

وی افزود: بعد از سیل اخیر در برخی استان‌های کشور و تاکیدات رهبری مبنی بر گسترش و ترویج اردو‌های جهادی و عدم فراموشی سیل‌زدگان، جمعی از دانشجویان این دانشگاه به همت قرارگاه جهادی شهید چمران پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در جبهه خدمت به سیل‌زدگان و محرومان شرکت کردند.

نقدی در ادامه خاطر نشان کرد: اعزام این گروه روز سه شنبه ۱ بهمن ماه صورت گرفته و بالغ بر پنجاه نفر از دانشجویان بسیجی و جهادگر از سطح دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان سمنان به مدت ۱۰ روز در این اردوی جهادی شرکت کرده اند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در پایان گفت: اهداف این اردو ساخت و تعمیر منازل آسیب دیده، اجرای برنامه‌های آموزشی برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل از تحصیل خود باز ماندند و انجام امور فرهنگی برای مردم سیل زده خواهد بود.

نظر شما