شناسهٔ خبر: 37779350 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

مصرف روزانه ۱۷۰ میلیون متر مکعب سوخت در کشور

معاون راهبری شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور گفت: در حال حاضر روزانه 170میلیون متر مکعب سوخت مصرف داریم که نزدیک به 40 درصد آن توسط شرکت گاز تامین می‌شود و مابقی از سوخت مایع استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -
صراط:

عبدالرسول پیشاهنگ در سفر یک روزه به شهرستان زرند با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی،  حسینی بود، خونش هم حسینی بو‌د و با ترور ناجوانمردانه‌اش توسط آمریکای جنایتکار راه آن شهید سرافراز اسلام استوارتر شد.

به گزارش فارس  معاون راهبری شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور با بیان اینکه دشمنان می‌گویند گزینه‌ها روی میز است، ادامه داد:  دشمنان تمام گزینه‌ها را اجرا کردند اما به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی با بیان اینکه افزایش آمادگی در نیروگاه و توجه به محیط‌زیست از اولویت‌های وزارت نیرو است، افزود: برای اینکه نیروگاه‌های کشور در تابستان آینده آمادگی لازم را داشته باشند در حال حاضر حدود 97هزار مگاوات تعمیرات در سطح کشور در دست اجرا داریم و تا امروز بیش از 50 درصد تعمیرات انجام شده است و امیدواریم تا اردیبهشت تعمیرات به پایان برسد و مردم در تابستان آینده برق مطمئن و خوبی  داشته باشند.

پیشاهنگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه 170میلیون متر مکعب سوخت مصرف داریم که نزدیک به 40 درصد آن توسط شرکت گاز تامین می‌شود و مابقی از سوخت مایع استفاده می‌شود.

وی در این راستا به مردم توصیه کرد هم در مصرف گاز و هم در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند تا بتوان در نیروگاه‌ها از سوخت مایع کمتری استفاده شود و هم جواب‌گوی نیاز مردم در تامین برق مطمئن باشیم.

به گزارش فارس، امروز با حضور پیشاهنگ از خدمات سام ایزدی در زمان تصدی مدیرعاملی شرکت مدیریت تولید برق زرند  تشکر و قدردانی شد و طی حکمی از طرف محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت برق حرارتی، ایرج امیری به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید برق شهرستان زرند  منصوب شد.

نظر شما