شناسهٔ خبر: 37775081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مصرف روزانه 170 میلیون متر مکعب سوخت در کشور

معاون راهبری شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور گفت: در حال حاضر روزانه 170میلیون متر مکعب سوخت مصرف داریم که نزدیک به 40 درصد آن توسط شرکت گاز تامین می‌شود و مابقی از سوخت مایع استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، عبدالرسول پیشاهنگ در سفر یک روزه به شهرستان زرند با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی،  حسینی بود، خونش هم حسینی بو‌د و با ترور ناجوانمردانه‌اش توسط آمریکای جنایتکار راه آن شهید سرافراز اسلام استوارتر شد.

 معاون راهبری شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور با بیان اینکه دشمنان می‌گویند گزینه‌ها روی میز است، ادامه داد:  دشمنان تمام گزینه‌ها را اجرا کردند اما به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی با بیان اینکه افزایش آمادگی در نیروگاه و توجه به محیط‌زیست از اولویت‌های وزارت نیرو است، افزود: برای اینکه نیروگاه‌های کشور در تابستان آینده آمادگی لازم را داشته باشند در حال حاضر حدود 97هزار مگاوات تعمیرات در سطح کشور در دست اجرا داریم و تا امروز بیش از 50 درصد تعمیرات انجام شده است و امیدواریم تا اردیبهشت تعمیرات به پایان برسد و مردم در تابستان آینده برق مطمئن و خوبی  داشته باشند.

پیشاهنگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه 170میلیون متر مکعب سوخت مصرف داریم که نزدیک به 40 درصد آن توسط شرکت گاز تامین می‌شود و مابقی از سوخت مایع استفاده می‌شود.

وی در این راستا به مردم توصیه کرد هم در مصرف گاز و هم در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند تا بتوان در نیروگاه‌ها از سوخت مایع کمتری استفاده شود و هم جواب‌گوی نیاز مردم در تامین برق مطمئن باشیم.

به گزارش فارس، امروز با حضور پیشاهنگ از خدمات سام ایزدی در زمان تصدی مدیرعاملی شرکت مدیریت تولید برق زرند  تشکر و قدردانی شد و طی حکمی از طرف محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت برق حرارتی، ایرج امیری به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید برق شهرستان زرند  منصوب شد.

انتهای پیام/80022/ب/و

نظر شما