شناسهٔ خبر: 37763143 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موسوی: مقابل کره‌جنوبی محکوم به پیروزی هستیم

ملی‌پوش هندبال ایران گفت: در دیدار فردا مقابل کره‌جنوبی محکوم به پیروزی هستیم.

صاحب‌خبر -

سید علیرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عملکرد تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شکست مقابل قطر اظهار داشت: واقعاً حیف شد که نتیجه را به قطر واگذار کردیم. دست‌مان خالی بود و در مقابل قطری‌های تا دندان مسلح بودند. هر چه از زمان بازی گذشت قدرت بدنی ما کمتر شد و قطری‌ها به واسطه نیمکت خوب‌شان روند صعودی پیدا کردند. آنها بسیار خرج کرده‌اند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی ادامه داد: عملکرد تیم ملی تاکنون بسیار خوب بوده و تنها در دقایق پایانی دیدار با بحرین کمی بد بودیم. البته بازی با بحرین هم تاثیری در سرنوشت ما نداشت. دو بازی مرحله مقدماتی بسیار به هماهنگی ما کمک کرد و توانستیم بیشترین استفاده را ببریم که نتیجه آن را هم در دیدار مقابل کویت دیدیم.

ملی‌پوش هندبال ایران با اشاره به بازی فردای ایران مقابل کره‌جنوبی، تصریح کرد: همه چیز برای صعود به جام‌جهانی دست خودمان است. فردا محکوم به پیروزی هستیم و فکر می‌کنم می‌توانیم کره‌جنوبی را شکست دهیم، چون واقعاً یک سر و گردن بالاتر از حریف هستیم. انشالله فردا روز ما باشد و بتوانیم به حق خود برسیم.

موسوی گفت: عملکرد تیم ملی تا اینجای مسابقات با وجود دو شکست، بسیار خوب بود. ما در نیمه اول بازی با قطر اجازه خودنمایی به حریف ندادیم و دیدار با بحرین هم تاثیری در سرنوشت‌مان نداشت. با عملکردی که داشتیم، نشان دادیم پتانسیل بالایی داریم و کمترین حق‌مان صعود به جام‌جهانی است.

تیم ملی هندبال ایران فردا از ساعت 18:30 در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا باید مقابل کره‌جنوبی قرار بگیرد. شاگردان علیرضا حبیبی در صورت پیروزی مقابل این تیم می‌توانند جواز حضور در جام‌جهانیِ قاهره را کسب کنند.

انتهای پیام/س

نظر شما