شناسهٔ خبر: 37763529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

باباصفری: بالای 80 درصد شانس پیروزی مقابل کره‌جنوبی را داریم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط روی کاغذ بالای 80درصد شانس پیروزی مقابل کره‌جنوبی را داریم.

صاحب‌خبر -

محسن باباصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عملکرد تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شکست مقابل قطر اظهار داشت: شروع بسیار خوبی داشتیم که حاصل تمرکز بالای‌مان بود. در دقایق ابتدایی هر دو تیم در حال آنالیز هم بودند. در نیمه اول کاملاً روی بازی و تیم رحیف مسلط بودیم؛ برتر از حریف بودیم و می‌خواستیم بهترین نتیجه را بگیریم، اما نیمه دوم از نظر بدنی افت کردیم.

وی ادامه داد: قطر تیم باتجربه‌ای است و وقتی از حریفی در آسیا پیش بیفتد، خیلی سخت می‌توان نتیجه را جبران کرد. قطری‌ها 2 آنالیزور دارند که در بین دو نیمه به خوبی اطلاعات تیم ما را تحلیل کرده بودند. شرایط در نیمه دوم به گونه‌ای شد که در حملات دچار مشکل شدیم و در نهایت هم نتیجه را واگذار کردیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران درخصوص بازی با کره‌جنوبی گفت: 2 سال پیش در همین مسابقات به میزبانی کره‌جنوبی در چنین شرایطی قرار گرفتیم. در آن سال برای صعود به نیمه‌نهایی مقابل کره‌جنوبیِ میزبان قرار گرفتیم و با توجه به فشاری که وجود داشت با اختلاف 2 گل نتیجه را واگذار کردیم و از صعود به مسابقات جهانی بازماندیم. 

باباصفری افزود: حالا شرایط برابر است و هر تیمی که از نظر ذهنی و بدنی شرایط بهتری داشته باشد، می‌تواند پیروز باشد. باید به خوبی تیم حریف را آنالیز کنیم، اما به نظرم روی کاغذ بالای 80درصد شانس پیروزی مقابل کره‌جنوبی را داریم. باید روندی که داشته‌ایم را حفظ کرده و کم خطا‌تر ظاهر شویم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

تیم ملی هندبال ایران فردا از ساعت 18:30 در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا باید مقابل کره‌جنوبی قرار بگیرد. شاگردان علیرضا حبیبی در صورت پیروزی مقابل این تیم می‌توانند جواز حضور در جام‌جهانیِ قاهره را کسب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما