شناسهٔ خبر: 37753478 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

جزئیات گازسوز کردن رایگان خودرو‌ها

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، وزارت نفت این مجوز را دارد تا یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی باری و مسافر که در حمل و نقل عمومی فعال هستند، وام داده شود تا خودرو‌های مشمول این مصوبه به صورت رایگان به گازسوز تبدیل شوند. محل اعتبار این تسهیلات نیز از محل صرفه جویی و صادرات بنزین خواهد بود.

صاحب‌خبر -

حمید قاسمی ده چشمه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مسئول وام گیری و وام دهی به مردم خواهد بود و مردم درگیر کار‌های اداری وام گرفتن نخواهند شد وفقط مردم برا تسهیل کار و نوبت گیری برای تبدیل خودرو‌های خود در سامانه WWW.IRNGV.IR ثبت نام کنند تا پس از تایید اطلاعات و تعیین زمان مراجعه، به صورت رایگان به گاز سوز تبدیل شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه بیان داشت: روند اجرایی این طرح آغاز شده و قرارداد‌هایی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بانک‌ها و ۱۴ زیر گروه اجرایی که عموما سازنده‌های مخازن و کیت سازان و خودروسازان هستند در حال عقد قرارداد هستیم و تا دو هفته دیگر به مرحله اجرایی خواهیم رسید.

قاسمی ده چشمه در پایان گفت: شهروندان پس از ثبت نام در سامانه WWW.IRNGV.IR و اعلام اطلاعات فردی و مالکیت خودرو، بر اساس زمان ثبت نام برای مراجعه اولویت بندی می‌شوند و زمان مراجعه به مراکز مجاز تبدیل به آن‌ها پیامک داده می‌شود.

منبع: برنا

نظر شما