شناسهٔ خبر: 37749192 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روند حمایت از واحدهای تولیدی استان سمنان ادامه یابد

استاندار سمنان با اشاره به عملکرد مطلوب حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان گفت: این روند باید تداوم یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداری سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: علیرغم همه فشارهای خارجی و تحریم‌ها؛ در طول یکسال گذشته بخش اعظمی از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان با اعطای تسهیلات رفع شده است.

وی با تأکید بر حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشند.

استاندار سمنان افزود: عملکرد بانک های عامل در تأمین نقدینگی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان سمنان مطلوب است و این روند باید تداوم یابد.

آشناگر اظهار داشت: از ابتدای سال 98 تا کنون تعداد قابل توجهی از واحد‌های تولیدی و صنعتی نیمه فعال در استان سمنان به چرخه تولید بازگشته‌اند.

وی بر جدیت در مورد حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان در زمینه‌های مختلف از جمله بدهی بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای تأکید کرد.

به گزارش تسنیم، از جمله موارد مطرح شده نشست امروز ارائه آخرین ابلاغیه‌ها و آئین‌نامه‌های دریافتی در خصوص رونق تولید و رفع موانع تولید، قرائت برخی از مواد قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گزارش لیست مصوبه‌های تسهیلات رونق تولید و پایش تسهیلات توسط سازمان صنعت،  معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بوده است.

همچنین گزارش عملکرد بانک‌های عامل استان در خصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره 18 و گزارش عملکرد کشوری در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره 18 و بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان و ارائه لیست واحدهای تولیدی متقاضی اعطای بخشودگی جرایم تامین اجتماعی از جمله دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما