شناسهٔ خبر: 37728324 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گشایش نمایشگاه کتاب خوزستان

خبرگزاری صداوسیما

چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با شعار کتاب یعنی زندگی در اهواز گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت : در این نمایشگاه 400 ناشر از سراسر کشور حضور دارند. 

محمد جوروند افزود : در این نمایشگاه 90 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف و با 30 درصد تخفیف به علاقمندان کتاب و کتابخوانی ارائه شده است.

وی ادامه داد : در نمایشگاه کتاب خوزستان هشت میلیارد ریال بن خرید کتاب به علاقمندان کتاب ارائه می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت : آئین بزرگداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی با حضور خانواده معظم شاهد ، نشست تخصصی با حضور دکتر غلامرضا اعوانی رئیس سابق انجمن حکمت و فلسفه ایران، نشست تخصصی تاثیر قصه بر روان کودک و نوجوان با حضور دکتر قدم علی صرامی، نشست بررسی دریچه‌های نیمه باز نقاشی در شعر حافظ با حضور دکتر سیما منصوری و نشست شعرخوانی با حضور دکتر لیلا کردبچه و کارگاه تخصصی داستان نویسی با حضور محمدجواد جزینی از جمله برنامه های جانبی چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان است.

جوروند بیان کرد : از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه نشست تخصصی اهمیت تلاوت قرآن معنا محور با تاکیدات مقام معظم رهبری با حضور استان مهدی دغاغله، نشست تخصصی روانشناسی با عنوان اعتماد به نفس، عزت نفس، ابزار وجود و جرات‌مندی با حضور دکتر بهار بهادری، نشست بررسی روند داستان نویسی در آثار عربی با حضور احمد حیدری، سهام سجیرات و مریم کعبی، آیین اختتامیه دومین سوگواره مطبوعات اربعین حسینی و نشست ادبیات کودک و نوجوان با حضور حسین تولایی می باشد.

وی گفت : همزمان با چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان ، سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین جشنواره تولیدات کالاهای فرهنگی و بومی آغاز بکار کرد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان  تا پنجم بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 22 در محل نمایشگاه دائمی خوزستان واقع در میدان شهید چمران کیانپارس اهواز آماده بازدید علاقمندان است.

تعداد بازدید : 1
<div id="video-display-embed-code_4423186"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2625428/4423186?width=400&height=300"></script></div>

 

 

نظر شما