شناسهٔ خبر: 37727119 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در عجب شیر

فرماندار عجب شیر گفت::طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در چهار نقطه شهری و روستایی عجب شیر انجام و تعدادی از فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر دستگیر و به مراجع قانونی و کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصغرپور فرماندار شهرستان عجب شیر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری برگزار شد گفت:طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در چهار نقطه شهری و روستایی عجب شیر انجام و تعدادی از فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر دستگیر و به مراجع قانونی و کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد.

 اصغرپور گفت: نیروی انتظامی باید با اجرای طرح پاکسازی، مناطق آلوده را برای عرصه کنندگان مواد مخدر ناامن کند.

او گفت:برنامه‌های فرهنگی در حوزه آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد در مدارس در قالب طرح یاری گران زندگی در ۲۰ مدرسه شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود.

اصغرپور با تأکید بر اینکه نظارت بر مراکز ترک اعتیاد شهرستان عجب شیرباید به‌صورت مداوم انجام شود افزود: نظارت مستمر و بازدید‌های سرزده، تأثیر بسیاری بر ارتقاء کیفیت این مرکز و جلوگیری از برخی مشکلات احتمالی خواهد داشت.

او  خواستار اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه مواد مخدر در دانشگاه‌های شهرستان شد وگفت: اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی برای مبارزه عملی با موادمخدر در شهرستان موضوعی مهم و ضروری است و باید دانشگاه‌ها در این راستا فعالیت نمایند.

انتهای پیام/ک

نظر شما