شناسهٔ خبر: 37716145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سوگواره یاس نبوی در ۴ بقعه میامی برگزار می‌شود

رئیس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی گفت: سوگواره یاس نبوی هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در آستان چهار امامزاده و بقعه متبرکه میامی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

رضا قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی در روز چهارشنبه، نهم بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام خالداری و مداحی حسن آدینه در آستان امامزاده سید احمد (ع) فرومد برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه دیگری نیز در روز هشتم بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام جواد عرب‌اسدی و مداحی عرب‌عامری در بقعه ارمیای نبی (ع) برگزار می‌شود.

رئیس دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی تصریح کرد: در روز چهارشنبه، نهم بهمن‌ماه، آستان امامزاده عبدالله (ع) ری‌آباد نیز برنامه سوگواره یاس نبوی را با سخنرانی حجت‌الاسلام علی بهمنی و مداحی محمد رجبی و حسین عابدی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در روز چهارشنبه نهم بهمن‌ماه برنامه دیگری در آستان امامزادگان سیدابراهیم و سیدمحمد (ع) میامی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: سخنران این برنامه حجت‌الاسلام علی رستمی خواهد بود و مداح اهل‌بیت (ع) نیز حاضران را به فیض خواهد رساند.

قاضی‌پور با بیان اینکه خیمه معرفت و ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی در این اماکن و هم‌زمان با برگزاری سوگواره یاس نبوی برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان فاطمی نیز در آستان امامزاده سید احمد (ع) فرومد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2249/م/

نظر شما