شناسهٔ خبر: 37715493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آثار زوج هنرمند زنجانی اکران می‌شود

آثار برگزیده‌ای از پویانمایی زوج هنرمند زنجانی، وریا نیک‌منش و مریم هاشم‌نژاد امروز۳۰ دی ماه در حوزه هنری زنجان اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شش فیلم پویانمایی با عنوان‌های «شهر هزار کبوتر»، «قرار»، «این رویای من نبود»، «موزه ملی ملک»، «زینو، زندگی من...» و «سیب سرخ» ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ در حوزه هنری زنجان به نمایش گذاشته می‌شود.

جلسه اکران فیلم کوتاه حوزه هنری زنجان در هفته آخر دی ماه ۹۸ که با حضور مهدی یعقوبی به عنوان کارشناس مجری، کارگردانان آثار و هنرمندان استان در عرصه فیلم برگزار خواهد شد، با تحلیل آثار و پرسش و پاسخ در خصوص آثار پویانمایی تولید شده توسط این دو هنرمند زنجانی همراه خواهد بود که در جشنواره‌های متعدد کشوری و استانی مورد استقبال قرار گرفته و جوایز ارزنده‌ای را از آن خود کرده است.

فیلم کوتاه انیمیشن «سیب سرخ» با موضوع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به مدت زمان نمایش ۱۰۰ ثانیه، با پرداختن به مبحث (کودک آزاری) جدیدترین اثر وریا نیک‌منش و مریم هاشم‌نژاد است که در سال ۹۸ با مشارکت و همکاری حوزه هنری زنجان و سازمان امور اجتماعی وزارت کشور تولید شده است.

گفتنی است؛ که برنامه اکران فیلم‌های کوتاه تولید شده توسط هنرمندان استان زنجان روز‌های دوشنبه هر هفته در حوزه هنری زنجان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ن

نظر شما