شناسهٔ خبر: 37703753 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در دیدار مرزبانی جمهوری آذربایجان

افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرز‌ها

فرمانده مرزبانی ایران: مرزبانان ایران امسال بیش از ۷۷تن موادمخدر کشف و ضبط کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ سردار قاسم رضایی امروز در دیدار با ژنرال پالکوونیک الچین قلی اف فرمانده مرزبانی جمهوری آذربایجان در محل گذرگاه مرزی آستارا، با اشاره به گستردگی مرزهای کشورمان با این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان ۷۵۰کیلومتر مرز مشترک آبی و خاکی با ۴دروازه فعال مرزی دارد.
وی با اشاره به میانگین تردد قانونی روزانه در مرزهای مشترک 2کشور افزود: روزانه حدود ۸هزار تردد از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان تردد می کنند و ارتباط و تعامل بسیار مناسبی در این زمینه بین مرزبانان، سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط 2کشور وجود دارد.
فرمانده مرزبانی ایران با اشاره به روابط بسیار خوب میان مرزبانان ایران و جمهوری آذربایجان تصریح کرد: مرزبانان 2کشور در خط اول ارتباط بین دو کشور هستند و میان دو کشور نشست‌های مختلف مرزی و مفیدی برگزار می‌شود و این نشست‌ها همواره سازنده و اثرگذار بوده‌اند.
سردار قاسم رضایی تصریح کرد: در این راستا در نشست مشترکی که در شهر مرزی آستارای جمهوری آذربایجان برگزار شد، توافقات مفیدی حاصل شد که در توسعه روابط 2 اثرگذار است.
وی افزود:در نشست مشترک امروز حضور نظامیان خارجی در منطقه، تسهیلات مرتبط با ترددهای مرزی، تردد و تجارت مربوط به اتباع 2کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4420470"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2625169/4420470?width=400&height=300"></script></div>
دریافت

فرمانده مرزبانی ایران همچنین نشست مشترک سه جانبه فرماندهان مرزبانی ایران، جمهوری آذربایجان و ترکیه خبر داد.
سردار قاسم رضایی در پایان با اشاره به آمار کشفیات از ابتدای امسال گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران امسال بیش از ۷۷تُن موادمخدر که عمدتا با درگیری همراه بوده کشف و ضبط  کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال پارسال ۶۰درصد بیشتر است.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4420480"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2625169/4420480?width=400&height=300"></script></div>
دریافت
افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرز‌ها افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرز‌ها افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرز‌ها افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرز‌ها افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرز‌ها

نظر شما