شناسهٔ خبر: 37649007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خاک‌سپاری پیکر دانشجوی شهید، امیرحسین قربانی در گلزار شهدای بهاباد

مراسم استقبال و خاک‌سپاری پیکر دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی از شهدای سقوط هواپیما با حضور مردم و مسئولان در بهاباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، پیکر شهید امیرحسین قربانی بهابادی عصر امروز پنج‌شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد، فرماندار، امام‌جمعه و خانواده‌های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان محلی از میدان شهدای بهاباد آغاز و پس از طی مسافت خیابان شهید بهشتی به‌طرف گلزار شهدا بهشت محمدی پس از اقامه نماز به خاک سپرده شد و پیکر شهید امیرحسین قربانی در میدان شهدای بهاباد مورد ادای نظامی قرار گرفت و بر دوش شهروندان بهابادی به سمت گلزار شهدا بهشت محمدی تشییع شد.

در این مراسم باشکوه ه با حضور چشمگیر مردم شهرستان برگزار شد مردم ولائی این شهر با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  پیکر این شهید را تا گلزار شهدا تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکرش درکناردیگر شهدا به خاک سپرده شد .

نماز بر پیکر شهید حادثه سقوط هواپیمایی در گلزار شهدای بهاباد  و توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی ، امام‌جمعه بهاباد اقامه شد و سپس مردم به عزاداری پرداختند تا پیکر شهید در جوار دیگر شهدا در خاک آرام گیرد .

پدر این شهید از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی و ساکن شهر تفت از توابع استان یزد است.

امیرحسین قربانی بهابادی  فرزند نخبه  علی قربانی از جانبازان و آزادگان سرافراز است که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه در ضایعه سقوط هواپیما به شهادت رسید.

انتهای پیام/3404

نظر شما