شناسهٔ خبر: 37650861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیکر دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی تشییع و خاکسپاری شد

مراسم استقبال و خاکسپاری پیکر دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی از شهدای سقوط هواپیما با حضور مردم و مسئولان در بهاباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  دفاع‌پرس از یزد، پیکر شهید امیرحسین قربانی بهابادی عصر امروز پنج‌شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد، فرماندار، امام‌جمعه و خانواده‌های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان محلی از میدان شهدای بهاباد آغاز و پس از طی مسافت خیابان شهید بهشتی به‌طرف گلزار شهدا بهشت محمدی پس از اقامه نماز به خاک سپرده شد و پیکر شهید امیرحسین قربانی در میدان شهدای بهاباد مورد ادای نظامی قرار گرفت و بر دوش شهروندان بهابادی به سمت گلزار شهدا بهشت محمدی تشییع شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور جمع زیادی از مردم شهرستان برگزار شد مردم ولائی این شهر با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیکر این شهید را تا گلزار شهدا تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکرش در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.

نماز بر پیکر شهید حادثه سقوط هواپیمایی در گلزار شهدای بهاباد و توسط حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی، امام ‌جمعه بهاباد اقامه شد و سپس مردم به عزاداری پرداختند تا پیکر شهید در جوار دیگر شهدا در خاک آرام گیرد.

پدر این شهید از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و بازنشسته سازمان تامین اجتماعی و ساکن شهر تفت از توابع استان یزد است.

امیرحسین قربانی بهابادی فرزند نخبه علی قربانی از جانبازان و آزادگان سرافراز است که صبح چهارشنبه 18 دی ماه در ضایعه سقوط هواپیما به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما