شناسهٔ خبر: 37646139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

آیت الله ملک حسینی آگاهانه در مسیر ولایت خدمت کرد

کلانتری گفت: شهادت می دهم در این مدت آیت الله ملک حسینی هیچ کار شخصی از ما نخواست و آگاهانه در خط ولایت خدمت می کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (26 دی) با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، مسئولان و مدیران استان به منظور معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد.

 

«حسین کلانتری» در این آئین با اشاره به اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع حاج قاسم سنگ تمام گذاشتند، گفت: حضور مردم استان آنچنان چشم گیر بود که کمتر کسی در خانه مانده بود.


 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در مراسم تجلیل از شهدای سانحه هوایی مراسم بی نظیری در مساجد و حسینیه ها برگزار شد که باید از این مردم قدردانی کنیم.

 

وی در ادامه، با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد زحمات زیادی کشیدند، اضافه کرد: از روزی که به این استان به عنوان خادم آمدم، دیدم آیت الله ملک حسینی چقدر در دل مردم جا دارد و مردم به وی اعتماد دارند و چقدر با آغوش باز مردم را می پذیرد.

 

کلانتری یادآور شد: شهادت می دهم در این مدت آیت الله ملک حسینی هیچ کار شخصی از ما نخواست و آگاهانه در خط ولایت خدمت می کرد که این یک سرمایه بزرگ است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آیت الله ملک حسینی در روزهای نخست که وارد استان شدم به من گفتند در حال برنامه ریزی هستم تا سید نصیر به مرکز استان بیاید و ویژگی های آقای حسینی را برای من گفتند.

 

وی همچنین به امام جمعه پیشین یاسوج اشاره کرد و گفت: در این مدت هر زمانی آیت الله حسینی خطبه می خواند همه با حس صد در صد معنوی گوش می دادیم، هر چه از دل بر آید به دل نشیند.

 

کلانتری گفت: همان گونه که من و مسئولان حامی و همراه آیت الله ملک حسینی بودیم، همین همراهی و همکاری را با حجت الاسلام سید نصیر حسینی خواهیم داشت.

پایان پیام/ 82

نظر شما