شناسهٔ خبر: 37638944 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در قزوین ؛

خطای فردی خدمات سپاه را مخدوش نمی کند

خبرگزاری صداوسیما

خطای یک فرد به کارنامه جهادی چهل ساله نیرو‌های مسلح و سپاه خدشه‌ای وارد نمی‌کند و تضعیف نیرو‌های مسلح آرزویی است که دشمن به گور خواهد برد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جانباختگان سانحه هواپیمایی و مراسم تشییع در کرمان،  که در مسجد امام خمینی قزوین گفت: رسالت بصیرتی و ولایت‌مدارانه‌ی ما اقتضا می‌کند که در مقابل تحرکات مشکوک فتنه‌گران مراقب باشیم.
حجت الاسلام عباس محمدحسنی  افزود: نیرو‌های مسلح از ابتدای انقلاب تاکنون با ایثار جان خود از نظام، استقلال، عزت، حیثیت ملی و دینی، شرف و ناموس دفاع کرده اند و در این مسیر شاهد رشادت‌ها و شهادت‌های آنان بوده ایم.
وی گفت: به عهده‌گرفتن مسئولیت حوادث اخیر تقوا، صداقت و شجاعت سپاه و نیرو‌های مسلح را نشان می‌دهد که در هیچ جای دنیا اتفاق نیفتاده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره حمله موشکی به پایگاه عین الاسد هم گفت: به منظور ایجاد شرایط دفاعی در مقابل تهدیدات زورگویانه‌ی امریکا تمام عوامل پدافندی ما در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.
حجت الاسلام محمدحسنی افزود : در شرایطی که نیرو‌های مدافع در حال آماده باش بودند خبری با مضمون حرکت کروز‌های امریکایی منتشر شد، اما پدافند دفاعی شبیه‌ترین شیٔ به کروز امریکایی را دریافت کرد و واکنش نشان داد.
وی افزود: اگر عکس این عمل انجام می‌شد ملت ما فریاد اعتراض سر می‌داد که چرا ایران اقدامات دفاعی انجام نداده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: وحدت ملی در بالاترین سطح، اتحاد ملت‌های ایران و عراق، شکسته شدن هیمنه امریکا، ترویستی شناخته شدن این کشور و اخراج امریکایی‌های ساکن غرب آسیا از پیامد‌های مثبت شهادت شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار سلیمانی بود و نباید اجازه دهیم با فتنه انگیزی برخی عناصر، این دستاورد‌ها خدشه دار شود.
حجت الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: در ۷۰ سال گذشته هیچ حکومت نظامی قادر به تهدید و نابودی پایگاه‌هایی نظامی امریکا نبوده و تنها ایران توانسته به تهدیدات امریکا پاسخ دهد، اما انتقام سخت هنوز در راه است.
وی درباره حادثه سقوط هواپیما هم گفت: بیش از هشت مورد هواپیما به صورت عمدی در دنیا ساقط شده و این درحالی است که سقوط هواپیمای اوکراینی یک عملیات غیرعمدی بوده و نباید با خطای یک فرد یک نهاد و سازمان زیر سوال برود.

نظر شما