شناسهٔ خبر: 37633498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اولین محموله کمک‌‌های هلال‌احمر بوشهر به سیستان‌و‌بلوچستان ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از ارسال اولین محموله کمک‌های امدادی هلال‌احمر بوشهر به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حاجیانی شامگاه چهارشنبه در آیین ارسال اولین محموله کمک‌های امدادی استان بوشهر به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان، اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام‌معظم‌رهبری، تاکید استاندار و به درخواست سازمان امدادونجات کشور برای پشتیبانی از سیل‌زدگان استان سیستان‌وبلوچستان، جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر اولین محموله کمک‌های خود را در قالب هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۵۵۰ بسته غذایی یک‌ماهه به همراه دو تُن حبوبات به مناطق سیل‌زده ارسال کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر ادامه داد: شهروندان در صورت تمایل به کمک برای حادثه‌دیدگان ناشی از سیل در استان سیستان‌وبلوچستان و برخی از نقاط جنوب و جنوب‌شرقی کشور می‌توانند به روش‌های اعلام شده اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: واریز وجوه نقدی به حساب ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال‌احمر نزد کلیه بانک‌ها، واریز به کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران از جمله روش‌های پرداخت کمک به هم‌وطنان است.

حاجیانی گفت: همچنین کد دستوری #١١٢* در جهت کمک به سیل‌زدگان اعلام می‌شود، ضمنا شهروندان می‌توانند اقلام غیرنقدی شامل انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، موادغذایی و بهداشتی را به شعب جمعیت هلال‌احمر در سراسر  تحویل دهند.

 انتهای پیام/

نظر شما