شناسهٔ خبر: 37630797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتظارات استاندار از دانشجویان و سرپرست جدید دانشگاه آزاد کردستان

استاندار کردستان انتظاراتی از دانشجویان و سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان که با حضور معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مسئولان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های «پیشوایی»، رئیس سابق این دانشگاه اظهار داشت: انتظار می‌رود «امینی» رئیس جدید دانشگاه آزاد کردستان در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، تبادلات عملی و پژوهشی و تحقق رسالت دانشگاه و دانشگاهیان در مقابله با جنگ نرم تلاش کند.

وی افزود: خوشبختانه بسترهای لازم برای نقش‌‌آفرینی اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد در توسعه استان فراهم است و باید به صورت ویژه در عرصه کشاورزی و عمران ورود کرده تا سهم به‌سزایی را در تولید ملی و توسعه اشتغال ایفا کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دانشگاه آزاد حدود 40 هزار نفر دانشجو دارد، تصریح کرد: دانشجویان باید با بررسی چالش‌ها و مشکلات جامعه، از ظرفیت‌های موجود در توسعه استان استفاده و در جهت تقویت نظام اسلامی گام بردارند.

مرادنیا تاکید کرد: دانشجویان باید با مطالعه دقیق تاریخ انقلاب، ژرف‌نگری و پیروی از فرامین و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مسیر تعالی انقلاب گام بردارند.

انتهای پیام/486/ش

نظر شما