شناسهٔ خبر: 37626298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کلنگ‌زنی ساختمان آموزشی «سردار سلیمانی» در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد کلنگ‌ ساختمان آموزشی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و طرح توسعه دانشکده دندانپزشکی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به زمین زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان اصفهان، کلنگ طرح توسعه دانشکده دندانپزشکی و مجتمع آموزشی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی را به زمین زد.

در این مراسم که با حضور آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، علی سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از مدیران دانشگاهی برگزار شد، طرح توسعه دانشکده دندانپزشکی کاربری آموزشی، درمانی و اداری و مجتمع آموزشی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با کاربری آموزشی، تحقیقاتی و اداری کلنگ‌زنی شد.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با بیش از 3هزار مترمربع زیربنا با ظرفیت 120 دستگاه یونیت، از محل منابع خیرین احداث خواهد شد. مجتمع آموزشی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز با زیربنای بیش از 7هزار و 800 مترمربع در 7 طبقه احداث می شود.

همچنین امضای تفاهم‌نامه اتصال واحد نجف‌آباد به خط 2 مترو اصفهان از طریق قطار شهری نجف‌آباد – اصفهان، حضور در جلسه هیأت امنای استان اصفهان و بازدید از حوزه علوم پزشکی واحد اصفهان (خوراسگان) از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به اصفهان است.

انتهای پیام/

نظر شما