شناسهٔ خبر: 37560070 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پرونده روز؛ راههای توسعه کارآفرینی

مدیرکل دفتر توسعه امور کارآفرینان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: کارآفرینان برای توسعه کسب و کار می توانند از مسیر سبز گمرکی و تسهیلات ارزان قیمت برخوردار شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رحیم سرهنگی - مدیرکل دفتر توسعه امور کارآفرینان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دو سامانه باشگاه کارفرینان جوان برای آموزش نوآور شدن دانش آموزان و سامانه حمایت از کارآفرینان پیشرو برای کارآفرینان برتر تشکیل شده است. 

سر هنگی  گفت: در سامانه کارآفرینان پیشرو همه کارآفرینان می توانند شرکت کنند و بعد از انتخاب از تسهیلات توسعه کسب و کار و شخصیت پایگاه اجتماعی خود کارآفرین برخوردار می شود.  کارآفرین برای توسعه می تواند از مسیر سبز گمرکی استفاده کند و تکنولوی های فناورانه خود را معرفی و بتوانند محصولات خود را صادر کنند و تسهیلات ارزان قیمت نیز به کارآفرینان تعلق می گیرد. 

او افزود: همه شخصیت های حقوقی و شرکت ها با مسئولیت محدود می توانند در این سامانه شرکت کنند و از مزایای این آیین نامه برخوردار شوند. 

<div id="video-display-embed-code_263227" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/760397/263227?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما