شناسهٔ خبر: 37442311 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرلشکر سلامی در کرمان:

انتقامی سخت خواهیم گرفت/ اگر دشمن بخواهد واکنش نشان دهد، آنجایی را که می‌دانند کجاست به آتش می‌کشیم

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی نقطه آغازی برای خروج آمریکا از منطقه است، گفت: اگر آمریکا بخواهد واکنشی نشان دهد آنجایی‌ را که می‌داند کجاست به آتش می‌کشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی در کرمان اظهار کرد: ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی را تقدیم کرده‌ایم. سردار سلیمانی فرمانده شجاع، وفادار، فداکار و بی‌نظیر سپاه اسلام است که تاریخ نظیر او را کمتر یا اصلاً‌ ندیده است.

وی افزود: امروز کسی را بدرقه می‌کنیم که در شجاعت مالک اشتر است و او می‌رود تا عمود خیمه دشمن را برکند. شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر گرفته بود و او ابوذر بود و هست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی را اثبات کرد، گفت: او جلوه‌ای از یک شخصیت ممتاز بود و هرگز در مقابل دشمن سست نشد، نلرزید، قلبش آرام بود و مطمئن بود.

سلامی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی هرگز لباس جهاد را از تن در نیاورد و امروز همه جهان بشریت از او به عنوان نماد مقاومت یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند خورشید را خاموش کنند سخت در اشتباه هستند، یادآور شد: آنها باید بدانند که خورشید خاموش‌نشدنی است و سردار سلیمانی همچون خورشیدی است که هرگز خاموش نمی‌شود.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی در حین اینکه مقتدر و جدی و سخت‌گیر بود، اما بسیار متواضع و دریای مهربانی بود و هرگز خود را برتر از دیگری ندانست.

سلامی با بیان اینکه سینه حاج قاسم سلیمانی در برابر کفار سخت و مستحکم بود، اما در مقابل مؤمنان همچون خورشید زیبا می‌درخشید، گفت: او راه صعود را می‌پیماید و به آسمان می‌رود.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم و یارانش نقطه پایان آنها نیست، بلکه نقطه آغاز آنهاست، تأکید کرد: قاسم یک شخص نیست، بلکه یک راه است؛ راهی که فتح قله‌های بزرگ را نوید می‌دهد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که شهید قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است. سپهبد بزرگ ما چه کرده است که دشمنان او را و یارانش را مورد آشکارترین ترور عالم قرار داده است؟ او فراتر از مرزها و معیار شکست‌های آمریکاست. شهید حاج قاسم سلیمانی دشمنان را در بیابان‌ها، دشت‌ها، کوه‌ها تا دریای مدیترانه و دریای سرخ به زانو درآورده و نهضت فلسطین را احیا کرده، سیاست آمریکا را در سوریه با شکست مواجه کرده و او از جغرافیای جهان اسلام یکپارچه محافظت کرده است.

سلامی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی اجازه نداد که آمریکا در عراق موفق شود و سیاست‌های خود را پیش ببرد.

وی بیان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نقطه آغازی برای خروج هرچه سریع‌تر آمریکا و اشرار از منطقه غرب آسیا است.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها اشتباه کرده‌اند، آنها سال‌های سال در فضای مجازی تلاش کرده‌اند با بسیج همه رسانه‌ها کمی از نفرت مردم ایران نسبت به خود بکاهند و مردم را نسبت به انقلاب و رهبری بدبین کنند تا به خیابان‌ها بریزند، اما با اقدامی که انجام داد نفرت مردم را نسبت به آمریکا برانگیخت و امروز به‌جرئت می‌گویم که بذر کینه از آمریکا در دل مسلمانان کاشته شده است.

سلامی به آمریکا هشدار داد: امروز با این ترور ناجوانمردانه تمام سرمایه‌هایتان را به آتش کشیدید و تمام دل‌ها سرشار از نفرت مردم از آمریکایی‌هاست. امروز دوباره می‌گوییم که انتقام سخت خواهیم گرفت، اما بدانند اگر بخواهند واکنشی نشان دهند آنجایی‌ را که می‌دانند کجاست به آتش خواهیم کشید، پس بهتر است دست به اقدامی نزنند.

انتهای پیام/4079/پ

نظر شما