شناسهٔ خبر: 3737569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

حضور غلامحسین کرباسچی پای صندوق رأی

صاحب‌خبر -
به گزارش مردم سالاری آنلاین،رأی گیری برای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح آغازه شده است .

برخی از چهره های مطرح سیاسی کشور با حضور در شعب اخذ رأی، در انتخابات شرکت کرده اند.

در این میان، آیت‌الله محسن قمی عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کرد.

کرباسچی در انتخابات شرکت کرد

همچنین، غلامحسین کرباسچی فعال سیاسی نیز با حضور در حسینه ارشاد آرای خود را به صندوق انداخت.

به روایت ایلنا، وی در پاسخ به پرسشی درباره میزان رقابت در این انتخابات اظهار کرد: رقابت در انتخابات اخیر به نوعی یک رقابت داخلی بین جریانات اصولگرا است.

کرباسچی با اشاره به لیست‌هایی که با نزدیکی گفتمانی به جریان اصلاح طلب در این عرصه شرکت کردند گفت: این جریانات به شعر معروف «به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل» اقدام کردند و افرادی از آنها گفته‌اند که بنابر وظیفه و تکلیف نسبت به آینده کشور تلاش کردند تا بتوانند سهمی را در آینده ایفا کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اضافه کرد: ما برای این‌ دوستان آرزوی موفقیت می‌کنیم اما بر این باوریم که با توجه به شرایط کشور و ذهنیت منفی شکل گرفته نزد بخش قابل توجهی از مردم و به ویژه بدنه جریان اصلاح طلب، احتمالا شانس کمی نصیب این جریان خواهد شد.

متکی هم آمد

از سوی دیگر، منوچهر متکی سرلیست «شورای وحدت» هم در مسجد جامع ابوذر تهران رأی خود را به صندوق انداخت.

نظر شما