شناسهٔ خبر: 37091498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شلوغ و متفاوت؛ برنامه‌های هفتمین روز جشنواره تئاتر مهر کاشان

در هفتمین روز از جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، علاقه‌مندان شاهد اجرای پنج نمایش در بخش مسابقه صحنه‌ای و خیابانی بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در هفتمین روز از جشنواره در بخش مسابقه صحنه‌ای، تماشاخانه ماه فرهنگ‌سرای مهر میزبان علاقه‌مندان به هنر تئاتر با نمایش «زمین سوخته» نوشته امین ابراهیمی به کارگردانی ستار مهرشاد از خرم‌آباد شد و در تماشاخانه سپهر این فرهنگ‌سرا نیز نمایش «کوچه مختار» نویسنده رضا گشتاسب به کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی از بوشهر به روی صحنه رفت.

همچنین در این روز اشکان عاشوری از کرمان با کارگردانی نمایشنامه «دیوار» نوشته علیرضا نادری در تماشاخانه نصر حاضر و این نمایشنامه خوانش شد.

«سه قطره آب» به نویسندگی هما پارسایی و کارگردانی احمد صمیمی از تهران، «تلنگر» نوشته مسعود نیازی و کارگردانی یاسمن یوسفی از تبریز و نمایش «در- انتظار- گودو» به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد ابراهیمی و محمدحسین رنجبر از تهران نیز از عناوین نمایش‌هایی بود که در بخش خیابانی به اجرا درآمد.

در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، کارگاه تخصصی معماری به‌مثابه کاراکتر با تدریس حمید پورآذری طی 3 روز در موزه عروسک، کارگاه تخصصی بازیگری با تدریس الهام پاوه‌نژاد و نشست تخصصی تئاتر در عرصه‌های بین‌المللی با تدریس هومن زندی زاده در تالارهای مهربان و مهرگان فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان دایر شد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از 21 آذرماه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در کاشان آغاز و جمعه 29 آذرماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/63108/ص20/

نظر شما