شناسهٔ خبر: 37086087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه لیکک و سی سخت

خبرگزاری صداوسیما

ائمه جمعه شهرهای لیکک و سی سخت بر گزینش افراد شایسته توسط شورای نگهبان برای نامزدی انتخابات تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

نماز جمعه لیکک و سی سختبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اهمیت اقامه نماز گفت: مربیان پرورشی، دبیران و مشاوران در مدارس به اقامه نمازبیشتر اهمیت دهند و برای ترویج آن اقدامات عملی موثری انجام دهند.
حجه الاسلام افروغی افزود: در قرآن نیز به اقامه نماز تاکید فراوان شده و کسانی که زمینه حضور دیگران را در مساجد فراهم می‌کنند به یکی از شاخصه های تمدن مهدوی عمل می‌کنند.
وی با بیان اینکه آزادی خواهان جهان، ایران اسلامی را به عنوان الگو پزیرفته اند افزود: مسئولان و مردم باید بدانند کسانی را انتخاب کنند که زمینه نا امیدی را برای دشمنان ایران اسلامی فراهم کنند.
خطیب جمعه لیکک ادامه داد: مردم بدانند یک رای آنها در سرنوشت کشور و مسلمانان مظلوم دنیا اثرگذار است.
حجه الاسلام افروغی با بیان اینکه از شورای نگهبان انتظار می رود با تمام توان و دقت عمل زمینه ورود افراد اصلح و شایسته را فراهم کند افزود: در وضعیت فعلی کسانی که وفادار انقلاب هستند بدانند که باید از دولت نیز حمایت کرد.
وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که هیچ یک از خوابهای آنها تعبیر نخواهد شد و ملت ایران همیشه در صحنه هستند.
نماز جمعه سی سخت؛
امام جمعه موقت سی سخت هم در خطبه های امروز نماز این شهر با  اشاره به مناسبتهای پیش رو گفت: خدمات ارزنده راهداران به ویژه در فصل های سرد کم نظیر و قابل تقدیر است.
حجت الاسلام موسوی افزود: یلدا یکی از رسوم با اهمیت نزد ایرانیان است و صله رحم و دید و بازدیدها در این شب نباید فراموش شود.
وی کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را از جمله آرزوهای دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: باید تلاش شود مردم همچون گذشته پرشورتر و گسترده تر در انتخابات آتی مشارکت کنند.

نظر شما