شناسهٔ خبر: 36832069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه دوگنبدان، باشت، لیکک

خبرگزاری صداوسیما

ائمه جمعه شهرهای دوگنبدان، باشت و لیکک از مسئولان خواستند با گرانفروشان در بازار استان به شدت برخورد بکنند.

صاحب‌خبر -
نماز جمعه دوگنبدان، باشت، لیککبه گزاش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه موقت دوگنبدان در جمع نمازگزاران این شهر گفت: بعد از گرانی بنزین مشاهده می‌شود قیمت برخی اجناس افزایش چند برابری داشته است که باید دستگاه‌های مربوطه و مسئولان نظارت بیشتر بر بازار داشته باشند و با متخلفان طبق قانون برخورد شود.
حجت الاسلام صفایی افزود: در بازار شهر دوگنبدان قیمت بیشتر اجناس افزایش یافته وهیچ گونه نظارتی هم بر بازار نیست.
امام جمعه دوگنبدان با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: در این روز سه دانشجو که به بازدید معاون رئیس جمهور آمریکا از دانشگاه تهران اعتراض کردند به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: دانشجو و دانشگاه رکن اساسی هر کشور است و امروز در دنیا برخی کشور‌ها با استفاده از علم وتکنولوژی دانشجویان،  پیشرفت کرده اند.
حجت الاسلام صفایی گفت: علم به تنهایی کار ساز نیست بلکه باید در کنار علم تعهد والتزام نیز باشد.
نماز جمعه باشت
امام جمعه باشت هم در خطبه های نماز امروز این شهر با اشاره به سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) گفت: قم به بزرگترین مرکز جهانی اسلامی تبدیل شده ومحل ترویج اسلام و علت هجرت‌ انبیاء، امامان، و امامزادگان،  تحقق نظام و تمدن اسلامی است.
حجة الاسلام عبودی افزود: ۱۶ آذر روز دانشجو یادآور آرمانخواهی اسلامی واستقلال طلبی دانشجویان و جوانان است.
وی با تاکید براینکه دانشجو باید گفتمان ساز، فرهنگ ساز و انقلابی باشد ادامه داد: دانشگاه‌های ما باید بر محور آموزش وعلم باشد.

نماز جمعه لیکک
امام جمعه شهر لیکک نیز با اشاره به ضرورت حمایت از نهاد‌های انقلابی از جمله سپاه گفت: برخی افراد به نهاد‌های انقلابی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نهاد امامت جمعه حمله می‌کنند و غافل از اینکه این نهاد‌ها در همه ادوار مختلف در اختیار دولت‌ها و مردم بوده و هستند.
حجه الاسلام افروغی افزود: کسانی که با بی تدبیری سپاه را تخریب می‌کنند بدانند که تفنگ و پول سپاه برای اقتدار نظام در برابر بیگانگان و حمایت از فقرا به کار می‌رود.
وی با اشاره به فضای انتخاباتی حاکم در کشور ادامه داد: مردم باید مواظب فتنه‌ها بوده و در انتخابات آتی نیز هوشیار باشند.

نظر شما