شناسهٔ خبر: 37024547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اردبیل مقصد گردشگری برای تمام فصل‌ها است

رییس کانون راهنمایان گردشگری کشور گفت: استان اردبیل در تمام حوزه‌های گردشگری برنامه‌ریزی مطلوبی دارد و این استان مقصد گردشگری برای تمام فصل‌های سال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن حاجی سعید عصر امروز در سومین نشست مجمع عمومی راهنمایان گردشگری سراسر کشور که در سالن خطایی مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری استان اردبیل در طی سال‌های اخیر مثال‌زدنی بوده و این اقدامات سبب توسعه و رشد تاسیسات و زیر ساخت‌های این استان شده است که اکنون برای توسعه کل حوزه‌های گردشگری برنامه‌ریزی شده و اردبیل مقصد گردشگری در تمام فصل‌ها است.

وی افزود: قرار است ۵ پیست اسکی به‌طور همزمان در اردبیل دایر شود که این موضوع نشان‌ می‌دهد استان اردبیل از اهمیت گردشگری در فصل زمستان غافل نشده است.

رییس کانون راهنمایان گردشگری کشور با اشاره به غذاهای اردبیل بیان کرد: اردبیل از نظر کیفیت غذاها در کشور بی‌نظیر است و حضور در این استان و استفاده از غذاهای آن بسیار لذت‌بخش است که با سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌توان پتانسیل بالای اردبیل در این خصوص را به دنیا معرفی کرد.

حاجی سعید با اشاره به اهمیت فعالیت‌های صنفی در حوزه گردشگری گفت: گردشگری تا سال ۲۰۵۰ میلادی صنعت رو به رشد جهان خواهد بود و استان اردبیل می‌تواند با بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی و فرهنگی در حوزه گردشگری رشد قابل ملاحظه‌ای را داشته باشد.

انتهای پیام/3463/618

نظر شما