شناسهٔ خبر: 37013155 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

همکاری بیش از 19 فروشگاه اینترنتی با پست استان اردبیل

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، از افزایش قابل توجه مرسولات تجارت الکترونیکی و استقبال مردم استان از خریدهای اینترنتی در سال 1398 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ICT استان با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی مربوط به تجارت الکترونیکی و خریدهای اینترنتی در سال جاری اعلام کرد: گسترش تجارت الکترونیکی و استقبال مردم از خرید های اینترنتی، سبب افزایش ترافیک مرسولات پستی و درآمد پست استان شده است که نشانگر رونق کسب و کارهای اینترنتی و اعتماد مردم به صاحبان این مشاغل و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری فروشگاههای اینترنتی در سطح استان با شبکه پستی گفت: بیش از 19 فروشگاه اینترنتی در سطح استان با شبکه پستی همکاری و مشارکت دارند که منجر به افزایش مرسوله های تجارت الکترونیکی به 43022 مرسوله در یک سالجاری شده است و پیش بینی می شود با نزدیک شدن به پایان سال تعداد مرسوله های تجارت الکترونیکی با افزایش قابل توجهی روبرو شود.

بهروز رزمی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: فناوری اطلاعات می تواند زمینه لازم برای توسعه سرمایه انسانی، گسترش تولیدات متنوع و بهبود کیفیت تولید را فراهم کند.

وی تصریح کرد: از عوامل تمایل مردم به استفاده از تجارت الکترونیکی می توان به تسریع دسترسی مردم به اطلاعات و امکانات، کاهش هزینه ها در بخش های مختلف نظیر توزیع و تبلیغات و شناخت رقبا، محصولات و خدمات آن ها اشاره کرد.

نظر شما