شناسهٔ خبر: 36989784 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

بررسی مسائل مدیریتی باشگاه استقلال؛

استراماچونی به استقلال برمی گردد؟

در برنامه چهارسوی لیگ این هفته وضعیت مدیریت باشگاه استقلال بررسی شد و سرپرست باشگاه استقلال از بازگشت دوباره استراماچونی بعد از واریز پول در صبح دوشنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در روزهای گذشته خبرها از رفتن استراماچونی سر مربی باشگاه استقلال مطرح بود که با توجه به اتفاقات هفته اخیر برنامه چهارسوی لیگ این هفته به بررسی مسائل مدیریت باشگاه استقلال پرداخت.

بررسی مسائل مدیریتی باشگاه استقلال

در ادامه خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال در ارتباط تلفنی با برنامه چهارسوی لیگ گفت: با توجه به شرایط تحریم بعد از چند روز تلاش پول به سفارت ایتالیا رسید و باید به شماره حساب اقای استراماچونی واریز می شد که با توجه به دیراعلام شدن شماره حساب مبلغ ابلاغ شد اما با توجه به انتشار اخباری در فضای مجازی آقای استراماچونی ویدئویی برخلاف علاقه خود به تیم استقلال و اعلام خبر بازگشت به باشگاه استقلال ویدئویی مبنی بر اینکه نمی توانم سرمربی این تیم باشم را منتشر کرد.

خلیل زاده گفت: بعد از وصول پول در روز دوشنبه آقای استراماچونی به ایران برخواهد گشت. او افزود: شب گذشته نیز سرمربی تیم را هدایت کرد و امروز نیز مترجم وی در کنار زمین و در کنار بازیکنان استقلال حضور داشت.

او افزود: از رسانه ها خواهش می شود از گمانه زنی ها کم کنند تا مشکلات سریع تر برطرف شود.

علی فتح‌الله‌زاده، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هنوز عضو رسمی هیئت مدیره نشده ام و ابلاغ رسمی نشده است. 

بررسی مسائل مدیریتی باشگاه استقلال

 فتح الله زاده از هواداران خواست آرامش خود را با توجه به شرایط فعلی حفظ کنند.

او درباره تسویه حساب آقای استراماچونی گفت: پول در سفارت موجود است صبح دوشنبه به حساب سرمربی سابق استقلال واریز خواهد شد. 

بررسی مسائل مدیریتی باشگاه استقلال

ناظمی سخنگوی وزارت ورزش در ارتباط تلفنی گفت: تغییر در هیئت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس مراحلی دارد که اعضا نیز در رای دهی دخیل هستند. 

او افزود: آقای فتح الله زاده از گزینه های هیئت مدیره باشگاه استقلال هستند و در روزهای آینده  بعد از طی مراحل و اعلام نظر مجمع نیزنتایج اعلام خواهد شد. 

سخنگوی وزارت ورزش درباره سرمربی استقلال نیز گفت: ما بدحساب نیستیم اما اقای استراماچونی کمی عجله کردند و با توجه به سخنانی که می گویند آرامش تیم و هواداران را برهم می زنند. با توجه به اعلام شماره حساب در پایان ساعت  کاری بانک در ایتالیا مبلغ در صبح دوشنبه به حساب سرمربی واریز می شود. وزارت ورزش پیگیری های لازم را انجام داده است و مشکلی در پرداخت نداریم.

در ابتدای برنامه نتایج هفته چهاردهم مرور شد. 

در هفته پانزدهم هم پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، استقلال به پیروزی رسیدند که استقلال دوباره توانست به صدر جدول برگردد. پرسپولیس توانست سایپا را در خانه خود شکست دهد و به صدر جدول نزدیک تر شود.

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما