شناسهٔ خبر: 36989128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

فتح الله زاده: وقتی همه پای استرا ایستادند او هم به ما زمان بدهد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: وقتی همه مدیران و وزارت پای استراماچونی ایستاده اند، او هم به ما زمان بدهد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان: علی فتح الله زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استراماچونی اگر طی ساعتی مشخص، حساب خود را اعلام می‌کرد، پول پرداخت می‌شد. پول به رم منتقل شده و تعطیلی شنبه و یکشنبه را داریم، استراماچونی دوشنبه صبح به بانک مراجعه کند، پول خود را می‌گیرد.

او ادامه داد: من سمتی نداشتم و قرارداد او را ندیدم و معتقد هستم باید مشکلات حل شود. ما و استراماچونی باید تعامل کنیم، هواداران ما به او احترام گذاشتند. شما دیدید ما اول فصل نتیجه نمی‌گرفتیم و وزارت ورزش تحت فشار بود تا مربی عوض شود. وقتی مدیران و وزارت ورزش پای استراماچونی ایستاده اند و این مربی هم نتایج خوبی گرفته، او هم قدری باید به ما زمان بدهد. روز دوشنبه پول در حساب استرا است.

فتح الله زاده افزود: استرا و همسرش به ایران علاقمند هستند و همه تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود و من هم ان شاالله از فردا پیگیر می‌شوم.

او ادامه داد: تعهد باشگاه نسبت به استرا انجام شده، اما اگر این مربی به تعهداتش عمل نکند، تصمیم می‌گیریم و ما فقط تا دوشنبه منتظر استراماچومی می‌مانیم. دوشنبه اول وقت اگر ما به تعهدات عمل نکردیم، این مربی حق فسخ دارد، ولی اگر پول دوشنبه در حسابش بود، او هم باید به تعهدات خود عمل کند.

فتح الله زاده افزود: خلیل زاده قرار بود برای استراماچونی بلیت بگیرد و حتی امروز هم به دنبال بلیت بود.

او گفت: ما باید تدبیر بیشتری می‌گردیم و نمی‌گذاشتیم کار به اینجا برسد، اما الان همه داریم تلاش می‌کنیم تا استرا برگردد و دل هواداران را شاد کند. نهایتا اگر اتفاقی نیفتاد، باز به دنبال استرا می‌رویم تا برگردد.

از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم در نبود مربی خوب بازی کردند و از وریا و بچه ها ممنون هستم، چون نشان دادند با غیرت هستند.

ناظمی: خلف وعده‌ای نکردیم/ استراماچونی باید زودتر شماره حساب جدیدش را اعلام می‌کرد

مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان درخصوص آخرین وضعیت آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: پولی که باید به استراماچونی پرداخت می‌شد، روز جمعه به حساب او واریز شده و فقط یک اعلام وصول مانده است. استراماچوی می‌توانست ساعت ۱۲ روز جمعه که در اروپا روز کاری است شماره حساب را به ما بدهد، اما ساعت ۳ بعداز‌ظهر این اتفاق رخ داد. به صورت طبیعی انتقال مالی از این طریق امکان‌پذیر نبود. پول در حساب استرا وجود دارد و روز دوشنبه باید اعلام وصول شود.

ناظمی ادامه داد: از جانب ما خلف وعده‌ای وجود ندارد و فکر می‌کنم صحبت‌های اخیر استراماچونی همان‌طور که خلیل‌زاده گفته، یک سوءتفاهم بوده است. البته توقع داشتم با توجه به علاقه‌ای که استراماچونی به هواداران استقلال دارد، نیم‌ساعت پیش از بازی چنین صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کرد. استقلال و فوتبال ایران بزرگ‌تر از همه است. هر چند که ما اعلام وصول بانک ایتالیایی را به اطلاع فوتبال دوستان ایرانی خواهیم رساند. استراماچونی ساعت ۳ بعدازظهر شماره حساب جدیدش را به ما اعلام کرد که باعث شد اعلام وصول به تعویق بیفتد.

او درخصوص موضوع مدیریت باشگاه استقلال گفت: پس از پذیرش استعفای فتحی، با چند نفر صحبت کردیم و امروز علی فتح‌الله زاده صحبت‌هایی را با دیگر بخش‌های وزارت ورزش انجام دادند. در اولین گام هیئت مدیره استقلال باید تقویت شود. فتحی از جمع هیئت مدیره کنار رفته‌است و ۲ عضو جدید که یکی از آن‌ها فتح‌الله‌زاده است، اضافه می‌شوند. مدیرعامل جدید را باید هیئت مدیره جدید انتخاب کنند.

نظر شما