شناسهٔ خبر: 36941483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری اختتامیه اجلاسیه سراسری نماز با حضور رئیس دستگاه قضا در گلستان/ تجلیل از 128 اثر برگزیده

رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان گفت: اختتامیه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز فردا با حضور رئیس دستگاه قضا در گلستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم محمدی امشب در گفت‌و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: فردا یک رخداد مهم فرهنگی، مذهبی و دینی تحت عنوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و مدارس»  در راستای پیام مقام معظم رهبری در استان گلستان در محل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا، وزیر آموزش و پرورش، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و جمعی از مسؤولان مهمانان ویژه اجلاسیه سراسری نماز در گلستان هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان از ارسال حدود 16 هزار اثر به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گلستان خبر داد و گفت: حدود 16 هزار اثر در 14 قالب اعم از ایده‎ها و تجربیات موفق، کتاب و مقاله، رمان، قصه، خاطره و سرود، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم کوتاه، موشن گرافی، عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله به اجلاسیه ارسال شده است.

محمدی ادامه داد: آثار ارسال شده توسط بیش از 60 نفر از داوران استانی و کشوری مورد داوری و ارزیابی قرار می‎گیرد و پس از آن 128 نفر به‎عنوان برگزیده معرفی می‎شوند.

وی شیوه‎های دعوت دانش‎آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت دانش‎آموزان به نماز، نقش اولیاء در رونق نماز مدارس، راهکارهای حضور فعال روحانیون در نماز مدارس، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد، راهکارهای رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش‎آموزان در رونق نماز مدارس را از جمله موضوعات و محورهای اجلاسیه سراسری نماز اعلام کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان ابراز کرد: قبل از برگزاری اجلاس از حضور حجت‎الاسلام و‌المسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در استان گلستان در قالب نششست‎های مختلف با فرهنگیان، اعضای شورای اداری، ائمه جماعات، روحانیون و ... بهره بردیم.

محمدی بیان کرد: با برگزاری بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز موج بزرگی در استان گلستان ایجاد شد و این شور و حال موجب شد تا با همت مسؤولان 11 هزار اثر از اقشار مختلف تنها از استان گلستان به اجلاسیه نماز ارسال شود.

انتهای پیام/83018/

نظر شما