شناسهٔ خبر: 36853724 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به ایسنا خبر داد

مراسم استقبال از "پروفسور سلیمانی" فردا برگزار می‌شود

71567

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس از آزادی پروفسور مسعود سلیمانی، عضو هیات علمی این دانشگاه از بند آمریکا خبر داد و گفت: این استاد ایرانی که بیش از یک سال در بند آمریکا بود، آزاد شد و فردا صبح به تهران می‌آید.

صاحب‌خبر -

دکتر یعقوب فتح‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر در خصوص آزادی دکتر سلیمانی از بند امریکا، اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های وزارت امور خارجه این پروفسور ایرانی که بیش از یک سال در بند آمریکا بود، آزاد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر پروفسور سلیمانی، عضو  هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در کشور سوییس بوده و در مسیر بازگشت به تهران هستند و فردا صبح به ایران می‌رسند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: فردا یکشنبه، ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ مراسمی به منظور استقبال از پروفسور سلیمانی در سالن جابرابن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود 

به گزارش ایسنا، دکتر مسعود سلیمانی، پژوهشگر حوزه سلول‌های بنیادی و دانشیار دانشگاه تربیت مدرس که جزو یک درصد دانشمندان برتر جهان از حیث استنادهای علمی در مجلات معتبر علمی شناخته می‌شود، ۱۵ مهر ماه سال گذشته در قالب یک فرصت مطالعاتی عازم کشور آمریکا شد، اما پیش از ورود به خاک کشور آمریکا به علت نامعلومی از سوی پلیس FBI دستگیر و زندانی شد.

انتهای پیام

نظر شما