شناسهٔ خبر: 36817912 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

آخرین وضعیت پل گیشا 170 روز پس از آغاز ساخت پروژه

رکنا: معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: طی چند روز آینده یک لاین غرب به شرق پروژه در پیک ترافیک باز خواهد شد و شهروندان علاوه بر آن که ترافیک کمتری را تحمل می کنند، شاهد روند ساخت زیرگذر پل گیشا باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،برگزاری بازی های آسیایی 1974 مبلمان شهری پایتخت را تحت تاثیر قرارداد. در سال 1353 غلامرضا نیک پی شهردار وقت تهران تصمیم گرفت به مناسبت برگزاری این بازی ها چند پل فلزی (پل های گیشا، پل چوبی، حافظ، کریمخان) به صورت موقت در تهران ساخته شود. اما این پل ها 45سال ترافیک تهران را بر کمر خود تحمل کردند. پل گیشا با داشتن راه‌های فرعی، از بلندترین پل‌های فلزی سواره‌رو تهران محسوب می شد که  در نهایت عمر پل گیشا برای سواره راه بودن به پایان رسید و از بامداد ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ پل گیشا بسته و عملیات جمع‌آوری پل شروع شد.

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صبح امروز از آخرین وضعیت این پروژه در جمع خبرنگاران گفت و  اعلام کرد طی چند روز آینده یک لاین غرب به شرق پروژه در پیک ترافیک باز شده  و شهروندان علاوه بر آن که ترافیک کمتری را تحمل می کنند، شاهد روند ساخت زیرگذر پل گیشا خواهند بود . ضمن آن که قرار است قسمتی از پل قدیمی دوباره نصب شود تا به‌ عنوان پیاده‌راه و مسیر دوچرخه مورد استفاده قرار گیرد. زیرگذر گیشا تا اسفندماه افتتاح خواهد شد.

آخرین  وضعیت پروژه  پل گیشا را در فیلم بشنوید و ببینید

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظر شما