شناسهٔ خبر: 36810645 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| آخرین مهلت هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها/ گزارش سیل 98 به وقت اضافه کشید

رئیس دانشگاه تهران به عنوان رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها گفت: گزارش سیلاب‌ 97 و 98 باید ۲۷ مهر ارائه می‌شد که همزمان با ارائه گزارش اولیه به دفتر رئیس جمهور در موعد مقرر، 2 ماه مهلت اضافه برای تکمیل گزارش را درخواست کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی از کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من پرسیده اند که «نتیجه گزارش شش ماهه سیل فروردین توسط رئیس دانشگاه تهران چه شد؟»

این کاربران گفته‌اند که ۹ ماه از سیل فروردین ماه ۹۸ گذشته اما هیچ خبری نیامده است.

خبرنگار فارس پیش از این، این موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده است و پاسخ این بود که مهلت ارائه گزارش سیلاب ها برای رسیدن به گزارش دقیق تمدید شده است.

*گزارش سیلاب‌ها در وقت اضافه

در آخرین پیگیری‌های خبرنگار فارس، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران به عنوان رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با تشریح فرایند تهیه گزارش ویژه سیلاب اخیر، اظهار داشت: طبق برنامه تعیین شده، ۶ پس از حکم رئیس‌جمهور برای تشکیل هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها، هیات باید گزارش نهایی خود از سیل را ارائه می‌کرد.

به گفته وی، قرار بود گزارش نهایی تا ۲۷ مهر ۹۸ ارائه شود و در اواخر مهر ماه ۹۸ پیش‌نویسی از گزارش اولیه سیلاب‌‌های سال ۹۸ به دفتر رئیس‌جمهور ارائه شد.

نیلی احمدآبادی گفت: در مهر ماه ۹۸ همزمان با ارائه گزارش اولیه به دفتر رئیس جمهور از وی خواستیم که مهلت ارائه گزارش نهایی را ۲ ماه تمدید کند.

رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها تصریح کرد: در حال جمع‌بندی گزارش نهایی هستیم تا در وقت اضافه در نظر گرفته شده گزارش جامعی از سیلاب کشور در سال ۹۸ را ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما