شناسهٔ خبر: 36569187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه استان بوشهر:

بسیج در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی نقش اساسی ایفا کرده است

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی نقش اساسی ایفا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو عصر پنجشنبه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بوشهر به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد شکل گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی داشته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: بسیج با حجم عظیمی از تنوع کارکردها و نقش‌های متصور، در ۴۰ سال انقلاب اسلامی در کار آمدی این نظام نقش به سزایی را ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج مردمی ترین نهاد شکل گرفته در جمهوری اسلامی است افزود: یکی از راه‌هایی که همواره باعث ماندگاری، امتداد مکتب حیات بخش اسلام و انقلاب اسلامی می‌شود شهید و شهادت است.

سردار رزمجو با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: شهدا مشعل دار و فروزان روشنی برای ما هستند و ما را به سمت صراط مستقیم و بهشتی که وعده الهی است هدایت می‌کنند.

وی بیان کرد: فرهنگ بسیجی به باورهای ذاتی افرادی اشاره می‌کند که آن‌ها برای انجام ماموریت‌های بزرگ دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره آمادگی‌های خود را حفظ و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این شجره یک بار دیگر با تجدید عهد با خون شهدا، امام شهدا و با اهدافی که امام و مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی ترسیم کرده است تجدید پیمان می‌کند.

نظر شما