شناسهٔ خبر: 36544461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالیت بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در خاش

فرمانده سپاه شهرستانی خاش گفت: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان خاش ثبت شده که عمده فعالیت آنها در عرصه فرهنگی، عمرانی، کشاورزی و ارائه خدمات پزشکی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، علی ثمره حسینی صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: اخلاص و جهاد بسیجیان زمینه ساز موفقیت و سربلندی کنونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

وی هدف از تشکیل بسیج مستضعفین را حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی از برکات ارزشمند بسیج حضور سازمان یافته مردم در دوران ۸سال دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه خاش تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی شهرستان خاش و قرارگیری به عنوان دروازه بلوچستان شرایطی را ایجاب میکند تا فضا سازی ادارات و میادین شهری روستایی نسبت سال های گذشته با دقت و همکاری بیشتری صورت گیرد.

ثمره حسینی بیان داشت: نمایشگاه عملکرد ۴۰ساله بسیج در خاش با حضور بسیجیان و مسئولین روز جاری در محل کانون فرهنگی سپاه خاش افتتاح و به مدت یک هفته فعالیت می‌کند.

این مسئول افزود: نمایشگاه عملکرد ۴۰ساله بسیج در شهرستان خاش در عرصه فرهنگی و هنری،اجتماعی،توانمندی های بانوان،امنیت،محرومیت زدایی،علمی پژوهشی،مهندسی و زیر ساخت و تربیت بدنی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

فرمانده سپاه خاش با بیان اینکه  ۶۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان خاش برگزار میشود گفت: برگزاری نشست های روشنگری، برپایی ویژه برنامه های بسیج و علم و فناوری در مراکز دانشگاهی، برگزاری یادواره های شهدا در منازل شهداء، برپایی کارگاه آموزشی بسیج و سبک زندگی اسلامی با مشارکت بانوان از برنامه های محوری هفته بسیج در شهرستان خاش است.

وی ادامه داد: غبار روبی گلزار مطهر مزار شهدای گمنام،دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی،برپایی ایستگاه های سلامت،برپایی کارگاه آموزشی اخلاق و معنویت،سخنرانی فرماندهان در نماز عبادی سیاسی جمعه و اجرای گشت های محله محور از جمله مهم ترین ویژه برنامه های هفته بسیج در خاش خواهد بود.

وی عمده اقدامات محرومیت زدایی سپاه را در حوزه اقتصاد مقاومتی،ارائه تسهیلات و ساخت واحد های مسکونی عنوان کرد و افزود: احداث واحد های مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با مشارکت و فعالیت گروه های جهادی در خاش صورت میگیرد.

ثمره حسینی یاد آور شد: باتوجه به ظرفیت های ویژه شهرستان خاش در حوزه کشاورزی میتوان در صنایع تبدیلی نیز اقدامات گسترده ای انجام داد.

فرمانده سپاه شهرستانی خاش از فعالیت بیش از۱۰۰ گروه ثبت شده جهادی در خاش خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی سطح ویژه در شهرستان خاش ثبت شده که بیشتر فعالیت آنها در عرصه فرهنگی،عمرانی،کشاورزی، ارائه خدمات پزشکی است.

ثمره حسینی یاد آور شد: کار ثبت گروه های جهادی جدید، تشکیل شورای جهادی و پشتیبانی از گروه های پیشین جهت افزایش اقدامات محرومیت زدایی در دستورکار سپاه شهرستان خاش است.

انتهای پیام/3139

نظر شما